//
کدخبر: ۱۹۲۴۱۲ //

خودکشی دردناک در هتل معروف حسن آباد تهران!

مرد تنها با ورود به هتل گلستان میدان حسن آباد تهران به زندگی خود پایان داد.

خودکشی دردناک در هتل معروف حسن آباد تهران!
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 7 صبح امروز سه شنبه 14 خرداد ماه سال جاری از هتل گلستان میدان حسن آباد خبر رسید که مرد جوانی در یکی از اتاق های هتل به زندگی خودش پایان داده است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری 129 جامی برای تحقیقات پلیسی پای در هتل گلستان گذاشتند و با حضور در اتاق با جسد یک مرد روبرو شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تجسس های ویژه به دستور قاضی کشیک قتل در صحنه جرم حاضر شدند و در بررسی های ابتدایی به سراغ مدیریت هتل رفتند.

مدیریت هتل اعلام کرد که این مرد ساعت 11 صبح روز گذشته به هتل مراجعه کرده و در ادامه از کارکنان هتل خواسته تا صبح فردا به سراغش بروند و او را از خواب بیدار کنند که امروز صبح یکی از کارکنان هتل وقتی به در اتاق مرد تنها می روند هر چه در اتاق را به صدا در می آورند پاسخی نمی شوندد که در ادامه مدیریت با خانواده وی تماس گرفته و پسر این مرد به هتل مراجعه می کند.

ماموران در ادامه پی بردند که کارکنان هتل به سختی موفق به باز کردن در اتاق می شوند که در این صحنه مشخص می شود که مرد تنها، یک یخچال پشت در اتاق گذاشته بوده تا کسی نتواند وارد اتاق شود.

بنا بر این گزارش، با توجه به اینکه هیچ آثار خونریزی در اتاق وجود ندارد احتمال می رود مرد تنها با خوردن قرص به زندگی خود پایان داده است که تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان