//
کدخبر: ۱۹۲ //

مرگ فجیع کارگر در دستگاه نورد آهن

کارگر 20 ساله ای هنگام کار با دستگاه نورد آهن در کارگاه نورد به طرز دلخراشی جان باخت.


مرگ فجیع کارگر در دستگاه نورد آهن

کارگر افغانستانی  روز گذشته با دستگاه نورد سرگرم کار بود که ناگهان به داخل دستگاه کشیده شده و جان خود را از دست داد.

سایر کارگران به دنبال مشاهده این صحنه وحشتناک سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و از آتش نشانی تهران درخواست کمک کردند.

مرگ فجیع کارگر در دستگاه نورد آهن

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 66 به همراه گروه امداد و نجات 15 را به محل حادثه در جاده خاوران، بعداز شهرک قیام دشت، خیابان صاحب الزمان رهسپار کرد.

رسول سعادتی رییس ایستگاه 66 آتش نشانی که به همراه آتش نشانان درمحل حادثه حاضر شده بود، دراین خصوص گفت: بنابه اظهارکارگران این کارگاه، این کارگر20 ساله که حسین – الف نام داشت درلحظات اولیه وقوع این حادثه با فریاد درخواست کمک کرد که دیگر دیر شده بود و او به میان این دستگاه پرقدرت کشیده شده و در دم جان داد.

وی درمورد چگونگی بروز این حادثه افزود: این کارگر جوان مشغول وارد کردن یک قطعه آهن به داخل دستگاه نورد بود که ناگهان خودش نیز به درون این دستگاه کشیده شد و به طرز دلخراشی جان خود را از دست داد.

سعادتی رعایت نکردن نکات ایمنی در هنگام کار با دستگاه نورد آهن و هم چنین نبود حفاظ مناسب بر روی این وسیله را ازجمله دلایل اولیه بروز این حادثه ذکر کرد و گفت: آتش نشانان به محض حضور در محل ضمن رعایت نکات ایمنی و قطع برق دستگاه اقدام به باز کردن فک های دستگاه کرده و پیکراین کارگر را از میان دستگاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: پس از تائید فوت این شخص توسط امدادگران اورژانس، پیکر این کار جهت انجام تحقیقات لازم به نیروی انتظامی سپرده شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.

 

منبع: اتاق خبر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان