//
کدخبر: ۱۸۹۵۴۰ //

قتل نوزاد توسط پدر بی رحم/ گریه های بی‌وقفه نوزاد ۳ ماهه باعث مرگ شد!+ عکس

پدر عصبانی کودکش را به دلیل گریه های زیادش به قتل رساند

قتل نوزاد توسط پدر بی رحم/ گریه های بی‌وقفه نوزاد 3 ماهه باعث مرگ شد!+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 پدری بی رحم در ایالت یوتا آمریکا به جرم قتل دختر 3 ماهه اش دستگیر شد.

بر اساس گزارش پلیس، مایکل هیل 38 ساله دخترش را به دلیل گریه های بی وقفه اش مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی به دلیل کوبانده شدن سرش به دیوار دچار شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی نیز شد.

گفتنی است که مایکل که از بیهوش شدن دخترش به شدت نگران و ترسیده بود با تماس به امدادرسانی درخواست کمک کرد.زمانی که امدادرسانان به محل حادثه اعزام شدند با معاینه دختربچه و گزارشات پزشکی پس از انتقال به بیمارستان کودکان با اداره پلیس تماس گرفتند و گزارش اتفاقات را دادند.

پلیس پس از رسیدگی به گزارشات پزشکی و توضیحات پزشک معالج مایکل را مورد بازخواست قرار داد.

به گفته مامورپلیس، پدر بی رحم ابتدا در اظهارات خود مدعی بود که در زمان حادثه در خانه حضور نداشت و احتمالا دخترش زمانی که رو مبل خوابیده بود روی زمین افتاد و دچار شکستگی جمجمه شد اما معاینات پزشکی نشان داد که اثراتی از ضرب و شتم و کبودی روی بدن قربانی وجود دارد که نشان دهنده آزار و اذیت او بوده است.

گفتنی است که قربانی کوچک پس از امدادرسانی پزشکان به علت شکستگی جمجمه و خونریزی جانش را پس از چندساعت از دست داد و مایکل که به شدت از مرگ دخترش ناراحت بود لب به اعتراف گشود و گفت که همسرش برای تعویض رنگ موهایش به آرایشگاه رفته بود و او به دلیل گریه های زیاد کودکش که ناشی از گرسنگی اش بود او را مورد ضرب و شتم قرار داد و موجب مرگش شد.

در حال حاضر متهم در بازداشت است تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان