//
کدخبر: ۱۸۹۴۳۳ //

نصب ایفون تصویری در مراکز صنفی ممنوع شد/متلاشی شدن باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در جمع خبرنگاران از ممنوعیت نصب آیفون تصویری در مراکز صنفی خبر داد.

نصب ایفون تصویری در مراکز صنفی ممنوع شد/متلاشی شدن باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین صادقی مدعی العموم کرمانشاه امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد گفت: به تمام مکان های عمومی و صنفی غیر از مکانهایی که به حوزه بانوان اختصاص دارد اخطار داده شده که نسبت به جمع آوری آیفون های تصویری اقدام کنند در غیر اینصورت با آنها برخورد می شود.

مدعی العموم کرمانشاه نصب  آیفون ها ی تصویری در اماکنی که پاتوق امنی برای بزهکاران است و کاهش نظارت پلیس بر این اماکن  را در بر دارد از جمله عوامل اعلام این طرح دانست.

صادقی در ادامه از متلاشی شدن باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه با رصد سربازان گمنام خبر داد و اظهار داشت: ۳نفر از اعضای این باند که در زمینه جعل اسناد رسمی و عادی،اوراق قضایی،مدارک دانشگاهی وکارت پایان خدمت فعالیت داشتند دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت،در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده نیز در دستور کار است.

دادستان کرمانشاه درادامه به شرکت های هرمی که با دریافت حق عضویت فعالیت می کنند اشاره کرد و گفت: فعالیت این شرکت ها مطابق قانون جرم تلقی می شود و این شرکت ها تحت رصد و شناسایی قرار دارند و از شهروندان خواست به صرف اینکه این شرکتها دارای دفتر و تعداد زیادی مراجعه کننده هستند فریب نخورند و ازاین قضیه اجتناب نمایند.

دادستان کرمانشاه در پایان از شهروندان و مردم مومن و خداجوی استان کرمانشاه خواست تا در ماه مبارک رمضان شئونات این ماه را رعایت کنند و از روزه خواری اجتناب نمایند.

صادقی خاطر نشان کرد:از ابتدای ماه مبارک رمضان تعداد زیادی از افرادی که مرتکب روزه خواری شده اند مجازات گردیده و اکیپ بازرسین اصناف و دایره نظارت بر اصناف عمومی ۱۰واحد صنفی را در این زمینه پلمپ کرده اند و عاملین ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در سطح شهر حضور دارند و تذکرات لازم را به افراد می دهند تا شئونات این ماه رعایت شود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان