//
کدخبر: ۱۸۶۳۳۹ //

مجرمانی که سوژه خنده مردم و رسانه‌ها شدند

در ادامه این مطلب به قصد داریم به عجیب‌ترین اشتباهاتی که مجرمان مرتکب شده اند بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

به گزارش فرتاک نیوز،

در طول تاریخ بسیاری از مجرمان اشتباهاتی عجیب و باورنکردنی داشتند. مجرمانی که اشتباهاتی مضحک انجام داده اند و سوژه خنده مردم و رسانه‌ها شده اند. مجرمانی که قصد داریم به شما معرفی کنیم از بازه زمانی ۱۰ سال اخیر انتخاب شده اند، یعنی چندان قدیمی نیستند.

بازگشت به صحنه جرم به دعوت قربانی!

در سال ۲۰۱۳، دو مرد سعی کردند از یک رستوران در شیکاگوی ایالات متحده سرقت کنند. صاحب رستوران که مرد زیرکی بود با نگاهی به رفتار و حرکات این دو حدس زد با دو ابله رو به رو شده، بنابراین به آنان گفت اکنون صندوق خالی است، اما تا یک ساعت دیگر به لطف سفارشات مشتریان پر می‌شود، پس بروید و یک ساعت دیگر برگردید.

اگرچه حتی در خوش بینانه‌ترین حالت نیز صاحب رستوران باور نمی‌کرد این دو نفر برگردند، اما پلیس را در جریان گذاشت و دقیقا یک ساعت بعد سر و کله دو دزد نادان پیدا شد و طبیعتا از سوی پلیس دستگیر شدند.

این دو نفر ماریو گارسیا ۳۹ ساله و دومینگو گارسیا هرناندز، ۲۸ ساله، بودند و در حمله اول مدعی شده بودند که سلاح دارند، اما پس از دستگیری، پلیس متوجه شد این دو نفر فقط یک اسلحه اسباب بازی آب پاش دارند.

دزدی که به آغوش پلیس پناه برد!

یک دزد چینی در سال ۲۰۱۲ پس از سرقت تلفن همراه یک زن به سرعت به سمت یک ساختمان بزرگ دوید تا در شلوغی جمعیت از دید زن پنهان شود. اما این دزد در عرض کسری از ثانیه دستگیر شد چرا که به ساختمان مرکزی پلیس پناه برده بود.

این دزد نگون بخت تازه وارد شهر شنزن در استان گوانگدونگ چین شده بود و شناخت چندانی از محیط نداشت، در نتیجه به جای فرار از مقر پلیس، مستقیما به آغوش پلیس پناه برد. حالت فرار او به سرعت نیرو‌های پلیس ر مکوک کرد و زن هم فریاد زنان می‌گفت او دزد است و در نتیجه او بسیار سریعتر از حد انتظارش دستگیر شد.

فرمانده طالبان برای دریافت جایزه نزد پلیس رفت!

در سال ۲۰۱۲ محمد عاش، فرمانده طالبان، خود را به پلیس معرفی کرد تا جایزه‌ای ۱۰۰ دلاری بگیرد. اما این اتفاق نه از روی آگاهی، بلکه بر اساس عدم درک درست او از آگهی پلیس بود. مدت‌ها بود که پلیس ایالات متحده برای یافتن محل اختفای یکی از فرماندهان طالبان جایزه تعیین کرده بود، اما موفق به یافتن این فرد نمی‌شد. شاید کمتر فردی حدس می‌زد محمد عاش با پای خود و آگهی به دست به مقر پلیس وارد شود، اما او وارد شد و جایزه خواست. اشتباه او از آنجا ناشی می‌شد که تصور کرده بود برنده جایزه ۱۰۰ دلاری شده و قرار است پلیس سن خوزه از وی تقدیر کند.

به محض ورود او به پایگاه پلیس نیرو‌های امنیتی به او شک کردند، اما جالب است که شک آنان وقتی به یقین تبدیل شد که از وی پرسیدند تو عکس روی آگهی هستی و وی با شتاب گفت بله بله لطفا جایزه ام را بدهید!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان