//
کدخبر: ۱۷۸۶۳۸ //
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

متهم به قتل سه عضو یک خانواده به قصاص محکوم شد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حکم قصاص متهم به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار که در بیست و چهارم بهمن ماه سال گذشته به قتل رسانده بود، صادر شد.

متهم به قتل سه عضو یک خانواده به قصاص محکوم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی با اعلام این خبر افزود: نظر به حساسیت موضوع و آثار روانی و اجتماعی موضوع بر مردم منطقه، به محض دریافت گزارش قتل از مراجع انتظامی و دستور اینجانب به دادستان شهرستان خدابنده مبنی بر انجام هرچه سریع‌تر تحقیقات پیرامون واقعه و پس از جمع‌آوری اطلاعات توسط حوزه قضایی محل وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی و البته با شکایت اولیای دم، پرونده با دستور رسیدگی خارج از نوبت مبنی بر رسیدگی در کم‌ترین زمان به شعبه یک کیفری استان ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در خصوص جرائمی که با نظم عمومی مردم ارتباط دارد، کوتاه نخواهد آمد و با قاطعیت نسبت به اجرای عدالت و احکام اسلامی اقدام خواهد کرد، لذا در همین راستا پرونده مذکور در کم‌ترین زمان رسیدگی و حکم صادر شد.

بر اساس این گزارش، در پی اتهام متهم م .ح نسبت به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار و طی فرآیند رسیدگی، متهم به سه بار قصاص نفس توسط اولیای دم محکوم شد که پرونده در مرحله تجدید نظرخواهی است و پس از قطعیت حکم صادره اجرا خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان