//
کدخبر: ۱۷۷۵۳۱ //

امدادرسانی به ۳ مصدوم حادثه واژگونی جاده تربت‌حیدریه به مشهد

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه به 3 مصدوم حادثه واژگونی جاده تربت‌حیدریه به مشهد امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به 3 مصدوم حادثه واژگونی جاده تربت‌حیدریه به مشهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، رضا مؤمن زاده از امدادرسانی به 3 مصدوم حادثه واژگونی جاده تربت‌حیدریه به مشهد طی امروز خبر داد و گفت: در ساعت 6:30 بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 60 محور تربت‌حیدریه به مشهد دچار واژگونی شد و این حادثه 3 مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: حادثه‌دیدگان که دچار ترومای سر، دست، پا و ستون فقرات شده بودند در عملیاتی 3 ساعته توسط نیروهای نجات گر و امدادگر جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه مورد مداوای اولیه قرار گرفتند و جهت سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان 9 دی این شهرستان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه بابیان اینکه این عملیات به‌صورت مشترک توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر و اورژانس 115 این شهرستان انجام شد، خاطرنشان کرد: 2 تن از مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس 115 تربت‌حیدریه و یک مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادگر و نجات گر جمعیت هلال‌احمر به این مرکز درمانی انتقال یافتند.

مؤمن زاده گفت: متأسفانه علت اصلی حوادث جاده‌ای که عمده آن‌ها واژگونی است و نزدیکی مقاصد به‌ویژه می‌پیوندد خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده و خطاب به مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم که جاده را به‌عنوان جزئی از سفر بدانند و نگاهشان تنها به مقصد نباشد و رانندگان می‌توانند از مکان‌های استراحتی که توسط مجموعه‌های مختلف همچون جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی در شهرها و جاده‌ها تعبیه‌شده استفاده کنند و ضمن رفع خستگی خود، از سفری ایمن و بی حادثه لذت ببرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان