//
کدخبر: ۱۷۶۳۷۷ //

آخرین آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۸‌؛ ۱۴۸ نفر در ‌کرمانشاه کشته یا زخمی شدند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در تصادفات نوروزی استان کرمانشاه ۱۰ نفر کشته و ۱۳۸ نفر مجروح شدند.

آخرین آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۸‌؛ ۱۴۸ نفر در ‌کرمانشاه کشته یا زخمی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد حیدری، با اشاره به اینکه تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال قبل 12درصد کاهش پیدا کرده است، اظهار داشت: 60درصد از تصادفات به وقوع پیوسته در جاده‌های استان به دلیل واژگونی دستگاه‌های نقلیه است که به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم توجه کافی به جلو رخ داده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه 70درصد از تصادفات در جاده‌های اصلی اتفاق می‌افتد، بیان کرد: 20درصد از تصادفات در جاده‌های فرعی و بقیه در جاده‌های روستایی به وقوع می‌پیوندد که خوشبختانه با توجه به اقدامات لازم آمار تصادفات  جاده‌های استانی نسبت به مدت مشابه کاهش پیدا کرده است.

حیدری به تعداد فوت و مجروحان در تصادفات جاده‌ای استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 10 نفر در اثر تصادفات جاده‎ای فوت شده‌اند که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته برابر است و همچنین 138 نفر در اثر تصادفات نوروزی مجروح شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه جاده‎های لغزنده را مهمترین عامل تصادفات جاده‎ای طی چند روز اخیر دانست و گفت: محورهای کرمانشاه به صحنه، کرمانشاه به کامیاران، کرمانشاه به اسلام‎آباد غرب و اورامات بیشترین تصادفات جاده‎ای را در ایام نوروز به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه طرح ترافیک نوروزی تا 17 فرودین ادامه دارد، افزود پلیس راه 105 تیم محسوس و غیرمحسوس را در محورهای مواصلاتی بکار گرفته است و از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی استفاده و با دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در سطح استان برای آرامش هموطنان در سفرهای نوروزی تلاش می‎کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان