//
کدخبر: ۱۷۵۴۵۹ //

سارقان میلیاردی ۵ کیلو طلا در بوشهر دستگیر شدند

سارقان ۵ کیلو طلای میلیاردی بعد از ۷ ماه دستگیر شدند.

سارقان میلیاردی ۵ کیلو طلا در بوشهر دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار “خلیل واعظی” فرمانده انتظامی بوشهر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت ۵ کیلوگرم طلا در مرداد ماه سال گذشته از ۴ نفر فروشنده دوره‌گرد طلا در شهر بوشهر پلیس آگاهی با تشکیل یک کارگروه ویژه، اقدامات تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی گفت: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان در یک برنامه حرفه ای و هماهنگ فروشندگان سیار طلا را از میدان مرکزی شهر تعقیب و در نزدیکی ترمینال مسافربری در نقطه ای خلوت و تاریک آنها را مضروب و ۵ کیلوگرم طلا را به سرقت برده و متواری می شوند.

سردار واعظی بیان داشت: در تحقیقات میدانی، بررسی های علمی و تخصصی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارقان با برنامه قبلی و بدون بجا گذاشتن هیچگونه ردی از خود اقدام به سرقت کرده اند و این موضوع کار کشف را برای پلیس کمی پیچیده می کرد.

این مقام پلیس اظهار داشت: تیم مسئول این پرونده در اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات فنی و پلیسی در نهایت موفق شدند هفته گذشته سرنخی از سارقان احتمالی را در یکی از استان های همجوار به دست آورند.

وی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان با تجهیزات کامل به شهر موردنظر اعزام و با کنترل محل های تردد احتمالی مظنونین، ۲ نفر از سارقان را دستگیر و به بوشهر منتقل کردند.

سردار واعظی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به سرقت ۵ کیلو طلا به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان از فروشندگان سیار طلا در بوشهر اعتراف کرده اند خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد انواع سرقت می باشند.

سردار واعظی تصریح کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو از جمله خودرو مورد استفاده در سرقت توقیف و ۲ نفر خریدار طلاهای مسروقه دستگیر شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: شوک آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان