//
کدخبر: ۱۷۴۹۹۲ //

انفجار یک منزل مسکونی‌ در کاشان با ۶ مصدوم‌

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در اثر انفجار مواد آتش زا در یک واحد مسکونی بخشی از منزل تخریب و شش نفر مصدوم شدند.

انفجار یک منزل مسکونی‌ در کاشان با 6 مصدوم‌
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان، حسین ریاحی اظهار کرد: انفجار در فاز 2 ناجی آباد کاشان اتفاق افتاد و شش ‌جوان در فاصله سنی 23 تا 25 ساله دچار سوختگی شدید شده بودند که پس از اقدامات درمانی اولیه، با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی اعزام شدند.

وی افزود: حال سه نفر از مصدومان که بیشتر از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدید شده بودند، نامناسب گزارش شده است.

همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نیز گفت: با هدف تامین امنیت و ارائه خدمات در چهارشنبه آخر سال 22 تیم عملیاتی به صورت آماده باش در پایگاه‌های آتش نشانی و مراکز پرجمعیت مستقر بودند.

محمدمسعود چایچی اظهار کرد: علاوه بر حادثه انفجار در واحدی مسکونی، چهار مورد آتش سوزی ناشی از ضایعات نیز شب گذشته گزارش شد که تیم های مستقر در سطح شهر نسبت به خاموش کردن آن اقدام کردند.

وی هماهنگی نیروهای امدادی و انتظامی و جلب مشارکت شهروندان در چهارشنبه آخر سال، برگزاری دوره های آموزش پیشگیری از حادثه در مدرسه ها، چاپ و توزیع پوسترهای آموزشی، نصب تابلوهای هشداردهنده و نکته‌های ایمنی در معابر شهری از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش آسیب دیدگان برشمرد.

 در جریان چهارشنبه سوری در کاشان، سال گذشته 29 نفر آسیب دیده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان