//
کدخبر: ۱۷۳۲۲۲ //

انهدام باند توزیع موادمخدر

فرمانده گشت یگان انتظامی شرق تهران بزرگ، از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر و کشف سه کیلو و ۳۰۰گرم شیشه از خودرو این متهمان خبر داد.

انهدام باند توزیع موادمخدر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ افشین منافی در این باره اظهار کرد: روز گشته ۱۹ اسفند، مأموران گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هنگام گشتزنی در بزرگراه بعثت به خودرویی سواری با چهار سرنشین برخوردند، اما این افراد بلافاصله بعد از اینکه متوجه حضور خودروی پلیس شدند، سرعت خود را افزایش داده و از محل متواری شدند.

فرمانده یگان انتظامی شرق تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران این خودرو را تعقیب کردند، گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرکز فرماندهی، کنترل پلیس پایتخت و سایر گشت‌های انتظامی مستقر در محل، راه‌ مظنونان را بسته و موفق شدند با بستن راهشان آن‌ها را در محدوده خروجی بزرگراه امام علی(ع)‌ متوقف و دستگیر کنند.

وی با اشاره به انجام بازرسی از خودرو متهمان گفت: پس از بازرسی از خودرو این افراد ساک دستی که زیر صندلی جاسازی شده بود کشف شد که پس از بررسی محتویان کیف مشخص شد مقدار سه کیلو و ۳۰۰گرم مواد مخدر شیشه در این کیف جاسازی شده است که در پی آن هر چهار متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به کلانتری ۱۶۰ خزانه منتقل شدند.

سرهنگ منافی در پایان گفت: متهمان پس از اینکه با صراحت به جرم ارتکابی خود اعتراف کردند برای تحقیقات بیشتر به همراه مواد مخدر کشف شده به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان