//
کدخبر: ۱۶۹۴۹۶ //

رفتار به دور شان معلم زن با یک پسر بچه / فیلم دوربین مداربسته آبروی معلم را برد+ عکس

معلم یک مهدکودک در چین به اتهام آزار و اذیت کودکان با سوزن دستگیر و زندانی شد. فیلم دوربین مداربسته دیده شده که پسری را به زور گرفته و به ران، باسن، کمر و دست او سوزن می زد و پسر به خود می پیچید تا بتواند فرار کند

رفتار به دور شان معلم زن با یک پسر بچه / فیلم دوربین مداربسته آبروی معلم را برد+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

معلم 22 ساله یک مهدکودک در چین به اتهام دانش آموزانش را با کلپیس کاغذ مورد آزار و اذیت قرار داده است پس از دستگیری به 8 ماه زندان محکوم شد.

پدر و مادری بعد از این که جای سوزن را روی بازوهای فرزندشان دیدند، اولین افرادی بودند که در واکنش به تنبیهی پنهانی روی کودکان ماجرا را فاش کردند.

این فرد 22 ساله، روی دست ها, پاها و باسن 20 دانش آموزش با سوزن و کلیپس ضربه زده بود.

متهم در یک جلسه دادرسی گفت که او سعی داشته کودکان بدرفتار را بترساند و از اعمالشان پشیمانشان کند اما با این کار خودش را گرفتار کرده است.

فیلم مداربسته نشان داد که در ماه ژوئن گذشته، یان دو دانش آموز مدرسه دبستانی را در ناحیه یانتا در استان شانکسی در قبل از این اتفاقات به هنوان تنبیه روی زمین می کشید و موجب آزار و اذیت کودکان شده بود.

براساس بیانیه ای که توسط دادگاه چین منتشر شده است, این زن که فارغ التحصیل رشته تحصیلی معلمی است, به شدت با کودکان و دانش آموزان زیر نظرش بدرفتاری می کرده به طوری که قاضی دادگاه پس از خواندن پرونده به شدت از رفتار متهم عصبانی شد.

همچنین متهم نیز سعی می کرد خود را آزاد و تبرئه کن امادر فیلم دوربین مداربسته دیده شده که پسری را به زور گرفته و به ران، باسن، کمر و دست او سوزن می زد و پسر به خود می پیچید تا بتواند فرار کند.

یکی از والدین درباره نگرانی هایش در مورد بدرفتاری با کودکان گفت و اظهار داشت که، دخترش هم توسط او سوزن سوزن شده بود.دختر به مادرش گفت که معلم با کلیپس های کاغذ به او ضربه می زند و باعث شضده که همه دانش آموزان مجروح برای درمان به بیمارستان بروند.

براساس قانون چین, فرد می تواند تا سه سال برای سو استفاده از افرادی که تحت نظارتش بودند به زندان برود, این افراد شامل کودکان, سالمندان, بیماران و دارای معلولیت زندانی می شود

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان