//
کدخبر: ۱۶۶۶۲۸ //

حمام خون در والیبال مشهد/چاقو و قمه و شمشیر به جای توپ !

جمعه گذشته چند تن از جوانان روستای شورک ملکی از توابع مشهد در حال بازی والیبال بودند که ناگهان اختلافی بر سر بازی رخ داد و همین موضوع به مشاجره و درگیری دوطرف انجامید.

حمام خون در والیبال مشهد/چاقو و قمه و شمشیر به جای توپ !
به گزارش فرتاک نیوز،

در همین حال ناگهان دو گروه با چوب و چاقو و شمشیر به جان هم افتادند و درگیری وحشتناکی آغاز شد. در اثنای این درگیری یکی از جوانان روستا به سوی دیگری رفت و در یک لحظه با اسلحه کلاشینکف به سمت جاده اصلی روستا بازگشت.

هنوز عصبانیت های ناشی از این اختلاف ساده فروکش نکرده بود که صدای شلیک گلوله در فضای روستا پیچید و چند نفر مجروح شدند. با انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان امدادی هاشمی نژاد، مشخص شد که گلوله سلاح کلاشینکف به سر جوان ۳۵ ساله ای به نام «مصطفی خ.» اصابت کرده است که این مرد متاهل بر اثر عوارض شدید ناشی از اصابت گلوله جان سپرد و کودک ۱۱ ساله ای نیز در مرکز درمانی بستری شد. با مرگ این مرد جوان، بلافاصله قاضی احمدی نژاد درحالی که مشغول بررسی ماجرای یک پرونده جنایی دیگر در مهمانپذیر غیرمجاز بود، عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت. با دستور مقام قضایی، گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی به سرپرستی سرهنگ علی بهرام زاده (افسر پرونده) عازم روستای شورک ملکی شدند تا به زوایای پنهان این جنایت دست یابند. در بازرسی از چندین مکان که احتمال اختفای متهم فراری می رفت، سرنخ های مهمی به دست نیامد، اما در بررسی های تخصصی هویت متهم فراری مشخص شد.

در همین حال برخی دیگر از افرادی که در نزاع حضور داشتند با صدور دستورات ویژه قضایی بازداشت شدند و بدین ترتیب تحقیقات کارآگاهان همچنان ادامه یافت تا این که با دخالت و رایزنی های بزرگان روستا که وقوع چنین حادثه تلخی را برنمی تافتند، متهم فراری نیز خود را تسلیم قانون کرد و این گونه ریش سفیدان، شورا های محل و بزرگان روستا بار دیگر در همکاری با قانون و دستگاه قضایی سرمشقی برای دیگران شدند. تحقیقات بیشتر درباره این جنایت مسلحانه همچنان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان