//
کدخبر: ۱۶۴۹۵۳ //

کشف سرقت میلیاردی از دکل‌های مخابراتی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان دکل های مخابراتی در شهرستان کرمانشاه و کشف 13 فقره سرقت به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

کشف سرقت میلیاردی از دکل‌های مخابراتی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از دکل های مخابراتی شهر کرمانشاه، پلیس آگاهی استان مامور رسیدگی به موضوع شد.

وی ادامه داد: تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با اقدام عملیاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی سردسته باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی در مخفیگاهش اقدام کرد.

امان اللهی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های انجام شده پس از انکارهای اولیه، سرانجام لب به اعتراف گشود و به انجام 13 فقره سرقت از دکل های مخابراتی در شهر کرمانشاه با همدستی دو فرد دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: با راهنمایی متهم دستگیر شده، مخفیگاه همدستان وی نیز شناسایی و در دو عملیات ضربتی نسبت به دستگیری دیگر متهمان سرقت از دکل های مخابراتی اقدام شد.

وی تصریح کرد: دو متهم دیگر پس از مواجهه حضوری با سردسته باند خود به سرقت از دکل های مخابراتی اعتراف و عنوان کردند که اموال سرقتی را به یک مالخر فروخته اند.

امان اللهی با اشاره به دستگیری فرد مالخر، از معرفی هر چهار متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق نظر کارشناس حقوقی شرکت مخابرات، ارزش اموال سرقتی به یک میلیارد و 200 میلیون ریال می رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان