//
کدخبر: ۱۶۱۹۵۷ //
توسط پلیس:

کلاهبردار حرفه ای با ۳۲ شاکی در بدره دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری کلاهبردار چهار میلیارد ریالی در شهرستان بدره خبر داد.

کلاهبردار حرفه ای  با 32 شاکی در بدره دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده‌ای از دادسرای استان تهران مبنی بر کلاهبرداری فردی با هویت معلوم به عنوان صاحب بنگاه املاک به پلیس آگاهی شهرستان بدره ارجاع که تعدادی از شهروندان با مراجعه به املاک وی مبالغی را برای خرید و فروش منزل پرداخت کرده بودند.

او افزود: مال باختگان که از طریق مراجعه حضوری، سایت دیوار و روزنامه با بنگاه آشنا شده بودند در ابتدا توسط این شخص مشاوره و مبلغی را بابت حق‌المشاوره پرداخت و سپس اصل مبلغ خرید منزل را به امید اینکه ظرف مدت یک هفته صاحب سرپناه شوند، پرداخت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: شخص کلاهبردار پس از دریافت وجه، به صورت پنهانی از دید همه مخفی شده و با مالباختگان تماسی نمی‌گرفت.

یاری ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند و مشخص شد که خبر صحت داشته و تعدادی افراد با مراجعه به دادسرای بدره از شخص مورد نظر نیز شکایت کرده‌اند.

او افزود: این کلاهبردار تا کنون 32 شاکی داشته است، که با هماهنگی مقام قضائی و تصویر منتشر شده از متهم در سایت املاک کشور مشخص شد که وی در شهرستان بدره مخفی شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در یک عملیات ضربتی، متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

یاری ادامه داد: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده‌اند.

او افزود: شهروندانی که به این شیوه از آنان مبالغی دریافت شده است می‌توانند برای پیگیری پرونده به دادگستری شهرستان پاکدشت یا به پایگاه پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۹۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان