//
کدخبر: ۱۶۱۵۰۰ //

تصاویری دلخراش از حادثه وحشتناک برای جوان ۱۸ ساله در بلوار دریا + عکس ها

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۴۲ روز گذشته (جمعه بیست و هشتم دی ماه) حادثه گرفتار شدن یک کارگر در داخل چاه در شهرک غرب، بلوار دریا به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

تصاویری دلخراش از حادثه وحشتناک برای جوان 18 ساله در بلوار دریا + عکس ها
به گزارش فرتاک نیوز،

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه در حال ساخت بود که مراحل پایانی ساخت خود را طی می کرد و هنوز به بهره برداری نرسیده بود و در مجاورت رمپ طبقه منفی یک اتاقک کوچک ۶-۷ متری وجود داشت که در آن چاهی به عمق ۶-۷ متر حفر شده بود و کارگران در انتهای این چاه مشغول کار بودند که به ناگهان دیواره های چاه تخریب شده و کارگری که در انتهای چاه مشغول کار بود، زیر مقدار زیادی خاک مدفون شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشخص شد حدود ۶ متر خاک روی این فرد را گرفته است و باتوجه به لغزنده و سست بودن خاک، عملیات مقاوم سازی و ایمن سازی دیواره های چاه را آغاز کردند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان بعد از مدتی آواربرداری و خاکبرداری به بخشی از بدن این کارگر ۱۸ ساله تبعه افغانستانی دست یابند و بلافاصله با استفاده از دستگاه هایی خاص، کار هوادهی را آغاز کردند.

وی افزود: آتش نشانان بعد از تلاش فراوان موفق شدند این فرد را از خارج خارج کنند و او را به عوامل اورژانس تحویل دهند که متأسفانه مشخص شد که در لحظات اولیه به دلیل اینکه حجم زیادی خاک بر روی این فرد ریخته، جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: آتش نشانان محل حادثه ایمن سازی شد و به عوامل انتظامی و مالکان تحویل داده شد.

fyasw-crop-c0-5__0-5-700x525-75

23phf-crop-c0-5__0-5-700x1243-75

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان