//
کدخبر: ۱۵۹۰۰۱ //

دوربین های مداربسته پرده از کاردختر ۲۰ ساله کرجی برداشت+ عکس

زن سارق که در کمتر از یک دقیقه گوشی‌های تلفن همراه را می‌دزدید از سوی پلیس دستگیر شد.

N9uw6fZlkjdd

 

به گزارش فرتاک نیوز؛ از چند هفته قبل شکایت‌های زیادی به پلیس می‌رسید مبنی بر این‌که گوشی‌های تلفن همراه شاکی‌ها در یک چشم بر هم زدن سرقت شده است. بدین ترتیب موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

مأموران با ردیابی و مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار وبازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت زن جوانی را مشاهده کردند که در تمامی صحنه‌های سرقت حضور داشت.

مأموران در ادامه تحقیقات موفق شدند زن 20 ساله را که به یک مغازه خواربارفروشی وارد شده و قصد سرقت تلفن فروشنده را داشت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

در حالیکه این متهم در نخستین بازجویی‌ها منکر سرقت گوشی‌ها بود اما وقتی با مدارک مستند رو به رو شد به بیش از یکصد فقره سرقت گوشی تلفن همراه در نقاط مختلف استان البرز اعتراف کرد. وی مدعی شد به خاطر اعتیاد دست به سرقت می‌زده است. زن شیشه‌ای گفت: با مراجعه به سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها ومطب‌ها در یک فرصت مناسب به شیوه کش رو زنی اقدام به سرقت گوشی می‌کردم و گوشی‌ها را به مالخری در منطقه قزل حصار با قیمت بسیار پائین می‌فروختم. سرهنگ نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: تاکنون 18 مالباخته شناسایی شده وکماکان کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت درتلاش هستند سایر مالباختگان را شناسایی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان