//
کدخبر: ۱۵۷۰۵۷ //

اعدام مردی که زن و دختر ۱۴ ماهه اش را بی رحمانه کشت+ عکس

مرد 36 ساله ای که همسرش را با ضربات چکش میخ کش به قتل رسانده و دختر 14 ماهه اش را نیز خفه کرده بود،در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.

اعدام مردی که زن و دختر 14 ماهه اش را بی رحمانه کشت+ عکس

9x8HEQBaX4j5

به گزارش فرتاک نیوز؛ ماجرای این پرونده جنایی در نیمه شب سوم آذر سال 1394 هنگامی آغاز شد که یکی از مأموران کلانتری سیدی مشهد در تماس با قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد، از قتل هولناک مادر و فرزند خردسالش در طبقه چهارم یک مجتمع آپارتمانی واقع در کوچه خاکستری خبر داد. دقایقی بعد، قاضی سیدجواد حسینی (قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی، پزشک Doctor قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم، در محل وقوع جنایت Crime حضور یافت و بدین ترتیب، تحقیقات قضایی و پلیسی در این باره آغاز شد. جسد خون آلود زن جوان که با چندین ضربه جسم سخت و لبه دار به قتل رسیده بود، روی رختخواب پهن شده در پذیرایی منزل و کنار دیوار اپن آشپزخانه قرار داشت و دختر 14ماهه او نیز در حالی کنار مادر و روی تشک کوچکش افتاده بود که بررسی های مقدماتی نشان می داد وی از طریق انسداد راه تنفسی، خفه شده است.

ادامه تحقیقات قاضی حسینی که تا نیمه شب طول کشید، مشخص کرد: اثری از همسر 36ساله مقتول که پتو و متکای وی در کنار قربانیان این جنایت هولناک افتاده بود، وجود ندارد و این احتمال قوت گرفت که وی پس از کشتن Killing همسر و فرزند خردسالش، متواری شده است. قاضی وقت شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، بلافاصله دستورات ویژه ای را برای ردیابی متهم فراری و رصدهای اطلاعاتی صادر کرد. این در حالی بود که طبق نظر پزشک قانونی، بین 15 تا 36 ساعت از مرگ مادر و فرزند می گذشت و متهم فرصت کافی برای فرار Escape داشته است. در پی دستور قضایی، کارآگاهان شبانه به شماره تلفن هایی از مقتول و متهم فراری دست یافتند اما بررسی این شماره هامشخص کرد که همه تلفن ها خاموش است و متهم دو گوشی تلفن مقتول را نیز با خود برده است. در حالی که عقربه های ساعت 3بامداد را نشان می داد، کارآگاهان با شناسایی محل سکونت پدر و مادر متهم فراری در منطقه شرق مشهد، بلافاصله در کنار قاضی سیدجواد حسینی به بولوار میثاق شمالی عزیمت کردند اما نتیجه تحقیقات میدانی بیانگر آن بود که متهم در شب وقوع حادثه Incident نزد پدر و مادرش رفته و صبح روز بعد نیز از آن جا به مکان نامعلومی گریخته است.

بنابر این گزارش، بررسی های انجام شده در محل سکونت متهم فراری مشخص کرد که همسر وی به دلیل بیکاری متهم، دچار اختلافاتی با وی بود. مدتی قبل از جنایت نیز بنا به شهادت برخی افراد، با یکدیگر به مشاجره لفظی و درگیری پرداخته‌اند. همچنین ادامه تحقیقات درباره وضعیت خانوادگی متهم فراری نشان داد وی و همسرش با آن که سال ها از ازدواج شان می گذشت، فرزندی نداشتند تا این که با مراجعه به مراکز درمانی معتبر نازایی در استان های دیگر، در نهایت 14ماه قبل صاحب دختری زیبا شده اند ولی با وجود این که متهم فراری در شغل «داربست» فعالیت داشته، از مدتی قبل سر کار نمی رفته و همین موضوع به اختلافات خانوادگی کشیده شده بود. این در حالی است که برخی از نزدیکان متهم اظهار کردند: وی قبلا به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشت اما مدت زیادی بود که مصرف مواد را ترک کرده و به زندگی سالم بازگشته بود. گزارش خراسان حاکی است: تحقیقات مقام قضایی درباره این جنایت هولناک که تا صبح روز بعد به طول انجامید، نشان می داد مادر و دختر مذکور در خواب به قتل رسیده اند. بنابراین شوهر فراری مقتول، با صدور دستورات ویژه قضایی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که چند روز بعد از وقوع جنایت (هفتم آذر سال 94) در حالی که داخل یک دستگاه خودرو در خیابان میثم شمالی مشهد مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

اعترافات متهم

متهم این پرونده جنایی در حالی که بیان می کرد از کارم بسیار پشیمانم، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به منزل خود واقع در کوچه خاکستری هدایت شد تا در حضور قاضی «سیدجواد حسینی» چگونگی وقوع این جنایت هولناک را تشریح کند. «حسین. چ» وقتی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت، گفت: پس از آن که از همسر اولم جدا شدم، با یکی از بستگانم ازدواج کردم. قبلا به موادمخدر اعتیاد داشتم اما چند سال بود که اعتیادم را ترک کرده بودم تا زندگی سالمی داشته باشم. متهم 36 ساله افزود: از گذشته در شغل «داربست» مشغول به کار بودم اما از مدتی قبل که به خاطر رکود کارهای ساختمانی کار ما هم کم شده بود، بیکار بودم و همین موضوع موجب بروز اختلافات خانوادگی بین من و همسرم شده بود. منزل متعلق به همسرم بود و او خیلی مرا به خاطر بیکاری سرزنش می کرد، تا این که شب قبل از حادثه این سرزنش ها شدت گرفت با این حال سکوت کردم و خوابیدم. صبح روز بعد حدود ساعت 7 یا 8 صبح بود که از خواب بیدار شدم اما هنوز همسر و دختر کوچکم در خواب بودند. در این لحظه یاد حرف های شب گذشته او افتادم و کنترلم را از دست دادم و تصمیم بدی گرفتم. چکش را از آشپزخانه برداشتم و به طور ناگهانی ضربه ای به سر همسرم کوبیدم، او فقط جیغ بلندی کشید که دیگر من فرصت هیچ عکس العملی را به او ندادم و ضربات دیگر را نیز فرود آوردم. خون به در و دیوار پاشیده بود و دختر 14 ماهه ام که با فریادهای من از خواب بیدار شده بود، گریه می کرد اما من حال مناسبی نداشتم، چکش را روی زمین انداختم و با دستم دهان دخترم را که کنار مادرش بود فشار دادم و او را نیز خفه کردم.

صدور حکم قصاص

بدین ترتیب پرونده مذکور با صدور کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و مرد ۳۶ ساله پای میز محاکمه ایستاد. با توجه به اهمیت این حادثه دلخراش، قضات با تجربه دادگاه در چندین جلسه چند ساعته به محاکمه متهم پرداختند اما اظهارات متهم درباره مرگ دختر کوچک، قبل از جان دادن مادر موجب شد این پرونده با دقت خاص و استفاده از نظرات کارشناسی پزشکان قانونی روند قانونی خود را طی کند. «حسین» متهم این پرونده در آخرین جلسه محاکمه که به ریاست قاضی علیزاده (رئیس وقت شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی) برگزار شد، گفت: همسرم همواره مرا به خاطر بیکاری و ندادن نفقه سرزنش می کرد تا جایی که مادر زنم مجبور بود هزینه‌های ما را تامین کند. شب قبل از حادثه نیز مرا تهدید کرد که اگر سرکار نروی دیگر تو را به خانه راه نمی دهم و با دخترم به خانه مادرم می روم! از سویی هم خانه متعلق به همسرم بود و من نمی توانستم چیزی بگویم. آن شب در سکوت خوابیدم ولی صبح زود که بیدار شدم حرف های همسرم در گوشم می پیچید، تا این که همسر و فرزندم را به قتل رساندم. سپس پنجره ها را باز کردم تا بوی تعفن اجساد، همسایگان را به منزل نکشاند و خودم با برداشتن گوشی تلفن همسرم به تهران و شیراز گریختم. بدین ترتیب قضات دادگاه پس از مشورت های قضایی، رای خود را در این باره صادر کردند. براساس این رای، متهم ۳۶ ساله این پرونده جنایی با توجه به اقرار صریح، گواهی پزشکی قانونی و دیگر محتویات و گزارش های ماموران و بازسازی صحنه جنایت، با استناد دقیق به مواد قانونی برای قتل همسر ۳۳ ساله اش به قصاص نفس و به خاطر قتل فرزند خردسالش به تحمل ۱۰ سال زندان Prison و برای ایجاد جراحات غیرکشنده به پرداخت دیه محکوم شد.

رقص مرگ در کوچه خاکستری

با تایید رای صادر شده از سوی دادگاه، این پرونده برای اجرای حکم به معاونت اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارسال شد و بدین ترتیب با توجه به تقاضای قصاص شاکیان پرونده و اصرار آن ها بر اجرای قصاص، سپیده دم روز یک شنبه گذشته و با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم صادر شده از سوی شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی، مرد جوان که 39 ساله شده بود پای چوبه دار رفت. بنابراین گزارش محکوم به قصاص نفس پس از طی تشریفات و مراحل قانونی در حضور قضات اجرای احکام دادسرا و دیگر مسئولان ذی ربط به چوبه دار سپرده شد و این گونه پرونده مردی که در یک جنایت هولناک همسر و دختر 14 ماهه اش را به قتل رسانده بود، بسته شد تا شاید اجرای قاطعانه این گونه احکام، درس عبرتی باشد برای آنانی که خشم خود را کنترل نمی کنند و در یک اقدام ناجوانمردانه دست به ارتکاب چنین جرایمی می زنند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان