//
کدخبر: ۱۴۷۲۴ //

امسال فضای آرام‌تری را در چهارشنبه آخر سال شاهدیم

چهارشنبه سوری استان مرکزی معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران از آرام‌تر بودن مراسم امسال چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: نسبت به سالهای قبل آرامش بیشتری را در پایتخت شاهدیم و امیدواریم با توجه به فرهنگ‌سازی صورت گرفته، اتفاق ناخوشایندی برای هیچ یک از همشهریان رقم نخورد.

امسال فضای آرام‌تری را در چهارشنبه آخر سال شاهدیم

به گزارش فرتاک نیوز، علی اصغر ناصربخت درباره آخرین جزئیات و تمهیدات اندیشیده شده برای چهارشنبه آخر سال و حوادث به‌وقوع پیوسته در تهران اظهار کرد: به غیر موارد معدودی از آسیب‌دیدگی تعدادی از همشهریان و انفجار  مواد محترقه در  دو باب  منزل مسکونی واقع در منطقه باغ آذری و نیروی هوایی، حادثه دیگری تا این لحظه اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نسبت به سالهای قبل آرامش بیشتری را در پایتخت شاهدهستیم و امیدواریم با توجه به فرهنگ‌سازی صورت گرفته، اتفاق ناخوشایندی برای همشهریان به وقوع نپیوندد.

 معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران از آماده‌باش تمامی دستگاههای مربوط در تهران خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی به طور کامل در آماده‌باش هستند و در بحث انتظامی نیز نیروهای بسیج هم به کمک آمده و خدمت‌رسانی می‌کنند که البته محور امنیت و انتظامات تهران در اصل با نیروی انتظامی است.

انفجار دو باب منزل مسکونی در مناطق باغ آذری و نیروی هوایی، مصدومیت  12 نفر در تهران، مداوای تعدادی از مجروحان به صورت سرپایی و فوت یک نوجوان در جنوب تهران از جمله حوادثی بوده که تا این لحظه در پایتخت گزارش شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان