//
کدخبر: ۱۴۳۶۸۴ //

جان باختن مرد ۸۰ ساله به دلیل حریق در منزل مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک مرد ۸۰ ساله دارای مشکلات حرکتی به دلیل حریق در یک منزل مسکونی خبر داد.

 جان باختن مرد ۸۰ ساله به دلیل حریق در منزل مسکونی
به گزارش فرتاک نیوز،

 جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۱۶ یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان جماران خیابان حسن‌پور به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: محل حادثه یک منزل دو طبقه مسکونی با زیرزمین بود و طبقه همکف به وسعت ۲۵۰ متر دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور بود به حدی که آتش به طبقه بالا و سقف‌ها نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفاء را آغاز کرده و تلاش کردند تا از سرایت آتش به دیگر بخش‌های ساختمان جلوگیری کنند.

ملکی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از حضور یک مرد در واحد طبقه همکف بود، تصریح کرد: تعدادی از اهالی ساختمان در زیرزمین بودند که با کمک نیروهای آتش‌نشانی به خارج منتقل شدند. آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفاء در جستجوی فردی که در طبقه همکف حضور داشتند بودند و متاسفانه پس از مدتی یک مرد ۸۰ ساله که دارای محدودیت حرکتی بوده و دچار سوختگی شدید شده بود را از این واحد خارج کردند و پس از معاینه توسط عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را به دلیل شدت سوختگی از دست داده است.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آتش خاموش و سرایت آن به دیگر بخش‌ها جلوگیری شد و نیروهای آتش‌‌نشانی در حال ایمن‌سازی محل هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان