//
کدخبر: ۱۳۲۷۰۸ //

جمعه‌بازار یاسوج در آتش سوخت

حدود ساعت 21 دیشب جمعه بازار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دچار حریق شد.

 جمعه‌بازار یاسوج در آتش سوخت
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در حاشیه این مهار آتش‌سوزی گفت: این حریق با حضور به موقع و تلاش نیروهای آتش‌نشانی و امدادی مهار شد.

فیلی ادامه داد: آتش‌سوزی تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی بر غرفه‌های این بازار وارد شده که هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که پس از برآورد خسارات اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: تمام اعضای ستاد بحران استان و شهرستان در محل وقوع آتش‌سوزی حضور یافتند و تدابیر لازم را برای مهار آتش و کنترل جمعیت انجام دادند.

همچنین نستهن مقدم شهردار یاسوج در این زمینه گفت: 6 تیم عملیاتی از نیروهای آتش‌نشانی یاسوج به محل آتش‌سوزی اعزام شده بودند که اقدامات لازم را برای مهار آتش انجام دادند.

وی افزود: 900 غرفه در این بازار وجود دارد که برخی از این غرفه‌ها مجاز و برخی غیرمجاز و بدون مجوز هستند.

مقدم با اشاره به ازدحام بیش از حد مردم در محل آتش‌سوزی ادامه داد: از مردم انتظار داریم در چنین حوادثی آرامش خود را حفظ کنند و از ازدحام و شلوغی بپرهیزند تا نیروهای امدادی و آتش‌نشانی بهتر و به موقع بتوانند جهت کنترل آتش‌سوزی اقدام نمایند.

57756853

شهردار یاسوج اضافه کرد: مشکل ما مهار آتش‌سوزی نبود اما ازدحام و شلوغی بیش از حد مردم کار عملیات مهار آتش‌سوزی را با مشکل مواجه کرد.

57756848

گفتنی است پیش از این مسئولین درخصوص وضعیت و شرایط نامناسب این بازار و حوادث و عواقب آن داده بودند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان