//
کدخبر: ۱۴۰۲۹۶ //

شوهر بی غیرت، حمیرا عروس افغان را به دوستانش هدیه می داد !

شوهرم مجبورم می کرد با دوستانش بخوابم، تمام دوستان شوهرم مرا آزار دادند.

به گزارش فرتاک نیوز،

چهار ماه تمام دوستان شوهرم به من تجاوز کردند. دل به دریا زدم و این موضوع را به شوهرم گفتم، اما به مرگ تهدیدم کرد و گفت که باید به خواست اربابش تن دهم؛ او مجبورم می‌کرد با دوستانش بخوابم.

حمیرا بیست سال سن دارد و دو ماه پیش از شهر دشت‌قلعه به ینگی‌قلعه، نزد خانواده‌اش آمد‌. او می‌گوید، بارها از سوی افراد ارباب رؤوف، یکی از روسای پولیس محلی تخار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، هر بار پیش از تجاوز داروی بی‌هوشی می‌دادند و حتی یک بار مجبورم کردند موادمخدر استفاده کنم.

حمیرا می‌گوید که شش ماه از ازدواجش با اسلام‌الدین می‌گذرد و شوهرش محافظ ارباب رؤوف است. این زنِ جوان اکنون با پدر و مادرش برای دادخواهی مقابل دفتر شهردار آمده و می‌گوید، از ترس افراد ارباب رؤوف نمی‌تواند به خانه‌ی پدرش بازگردد.

محمدالله، پدر حمیرا می‌گوید، اداره‌ی محلی ینگی‌قلعه به شکایت آنان رسیدگی نکرد و در نهایت به کمک ملک تاتار، رئیس نیروهای خیزش مردمی ینگی‌قلعه به تالقان آمدند تا شاید این‌جا به عدالت برسند.

اما ارباب رؤوف تجاوز محافظانش به حمیرا را دسیسه‌ای علیه خود می‌داند و می‌گوید، این زن از خانه‌ی شوهرش فرار Escape کرده و او شخصا این موضوع را به گوش اداره‌ محلی دشت‌قلعه رسانده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۲۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان