//
کدخبر: ۱۳۴۵۲۰ //

جوانی از برج پاستور همدان خود را پایین انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از زنده بودن ‌فردی که قصد خودکشی از برج پاستور همدان را داشت، خبر داد.

جوانی از برج پاستور همدان خود را پایین انداخت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر اظهار کرد: امروز-سه‌شنبه 17 مهر- ساعت 11:02 جوانی با پرتاب خود از برج پاستور اقدام به خودکشی کرد اما اتفاق خاصی نیفتاد و او به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این مرد مشکل روانی داشته و سابقه خودکشی در تپه عباس‌آباد را هم در پرونده دارد، درباره حادثه رخ داده در بلوار آیت‌الله نجفی شهر همدان نیز اعلام کرد: راننده کامیونی با فردی برای جای پارک بحث می‌کند اما هیچ درگیری فیزیکی رخ نمی‌دهد.

جمشیدی اظهار کرد: بعد از مجادله لفظی، راننده کامیون سکته کرده و به بیمارستان منتقل می‌شود، کادر بیمارستان هنوز علت سکته را اعلام نکرده است.

وی در ارتباط با فردی که خودسوزی کرده بود نیز تصریح کرد: این فرد با خانواده همسر خود اختلاف و مشکل داشته و در مقابل منزل پدرزن خود، اقدام به خودسوزی می‌کند.

سخنگوی اورژانس همدان هم درباره اتفاق امروز برج پاستور گفت: فردی که قصد خودکشی داشته از طبقه یازدهم خود را پرت می‌کند اما در طبقه هفتم فرود می‌آید و فرار می‌کند.

عباس اولیاسمیع عنوان کرد: پس از پیدا کردن این فرد با اورژانس تماس حاصل شده و او به صور‌ت هوشیار و سالم به بیمارستان منتقل می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان