//
کدخبر: ۱۳۴۳۰۱ //

بلای شومی که کارمند اصفهانی بر سر آقای مدیر آورد ! + جزییات

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مدیر شرکت خود نموده بود خبر داد.

بلای شومی که کارمند اصفهانی بر سر آقای مدیر آورد ! + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ 40 میلیون ریال از حساب وی به نحوی که  مالباخته هیچ گونه اطلاعی از نحوه برداشت این مبلغ ندارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با ثبت اظهارات شاکی و بررسی های فنی کارشناسان این پلیس مشخص گردید برداشت از حساب شاکی به روش خرید اینترنتی توسط حسابدار شرکت وی صورت گرفته است، نهایتاً با انجام هماهنگى با مقام قضایى متهم دستگیر و به پلیس فتا مرکز استان منتقل گردید.

این مقام مسئول عنوان کرد: متهم در فرصت مناسبی کارت عابر بانک کارفرمای خود را برداشته و با در اختیار داشتن رمز اول کارت، رمز اینترنتی آن را فعال و اقدام به خرید اینترنتی نموده است.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: امروزه قفل ها و گاوصندوق های غول پیکر جای خود را به رمزها داده اند، این رمزها همانگونه که بسیار ساده قابل استفاده می باشند می توانند خطرناک و مشکل ساز شوند به گونه ای که تنها با افشا شدن یک رمز موجودی حساب فردی به طور کامل برداشت می شود.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان