//
کدخبر: ۱۲۴۴۴۷ //

عامل اخاذی اینترنتی از دختر جوان در تله پلیس

فردی شیاد که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان اخاذی می کرد، توسط پلیس فتا دستگیر شد.

عامل اخاذی اینترنتی از دختر جوان در تله پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی سرحدی رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی خانمی جوان مبنی بر اخاذی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

دستگیری اخاذ

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی با استفاده از مستندات دیجیتالی متهم را در شهر زاهدان شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

سرهنگ سرحدی تصریح کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده در مواجهه ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت مدتی قبل از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با شاکی آشنا شده و به قصد ازدواج عکس های خصوصی وی را برای نشان دادن به خانواده اش خواسته و با دستیابی به این تصاویر مبلغ ۳۰ میلیون ریال را از وی اخاذی کرده است.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا بیان کرد: به هیچ عنوان عکس های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی قرار ندهید و فراموش نکنید افراد آنلاین که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند غریبه بوده و هیچگونه اطلاعاتی را برای آنها به اشتراک نگذارید.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس (www.cyberpolice.ir) بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان