//
کدخبر: ۱۳۴۰۳۰ //

نقشه شوم عروس گرگانی برای پدر شوهرش !

رئیس پلیس فتا گلستان از برداشت غیرمجاز مبلغ ۱۵ میلیون ریال از حساب بانکی شهروند گلستانی خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم ابراهیم پرسا در تشریح این خبر اظهار کرد: شهروند گرگانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت گردیده که خواهان پیگیری موضوع شده است.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص گردید مبلغ 15 میلیون ریال از حساب وی طی چند مرحله به صورت غیرمجاز برداشت شده که پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی نهایتا متهم که عروس خانواده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار گردید.

سرهنگ پرسا ادامه داد: در این پرونده متهم با در اختیار داشتن کارت بانکی شاکی اقدام به فعال نمودن رمز اینترنتی آن نموده که نهایتا طی چند مرحله خرید اینترنتی انجام داده بود. 

این مقام ارشد انتظامی گفت: شهروندان از واریز مبالغ زیاد به حساب هایی که بیشتر با آن سروکار دارند و یا رمز اینترنتی آن فعال است، خودداری نمایند. 

سرهنگ پرسا از شهروندان خواست اطلاعات مالی و بانکی شان را بادقت نزد خود نگهدارند و رمز اول و دوم کارت بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر داده و ضمن فعال نمودن امکان دریافت پیامک، از تراکنشهای انجام شده حساب خود مطلع شوند.  

رئیس پلیس فتا استان گلستان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.Cyberpolice.ir  بخش تماس با ما  در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان