//
کدخبر: ۱۳۲۸۸۴ //

پای یک زن هم در ماجرای مرد نگون بخت قزوینی در میان بود ! + جزییات

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام یک باند ۹ نفره کلاهبرداری کارت به کارت توسط پلیس قزوین خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مهدی محمودی، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری کارت به کارت از یک شهروند قزوینی به مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد فردی با شماره رایتل با شاکی تماس و با شگرد همیشگی اینکه شماره تلفن همراه شما طی قرعه کشی از طریق شرکت همراه اول از طریق رادیو جوان برنده شده اید وی را به عنوان برنده اعلام و فرد را به پای دستگاه ATM کشانده و با راهنمایی فرد و انجام عملیات بانکی برای واریز هزینه سفر به جای انتقال مبلغ هزینه سفر از حساب شهروند با شگرد خاصی برداشت و به حساب مورد نظرشان واریز می کردند.

سردار محمودی بیان کرد: پس از انجام تحقیقات فنی پلیسی توسط ماموران پلیس آگاهی یکی از متهمان در استان البرز شناسایی و حین خرید خودرو در نمایشگاهی از پول حاصل از کلاهبرداری دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: با دستگیری فرد کلاهبردار، در بازجویی فنی ماموران ۵ نفر همدست خود را معرفی که با هماهنگی و نیابت قضائی اکیپی از کارآگاهان زبده به استان البرز اعزام و ۵ نفر از متهمان نیز دستگیر شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان