//
کدخبر: ۶۴۸۴۴ //

این مرد هزار چهره را می شناسید؟! +عکس

مرد جوان که با نقش پردازی های متفاوت اقدام به کلاهبرداری میلیاردی در قم کرده بود دستگیر شد و دادیار پرونده با تقاضای چاپ عکس متهم خواست تا دیگر طعمه های متهم با پلیس تماس گیرند.

این مرد هزار چهره را می شناسید؟! +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ احمد کرمی رییس پلیس Police آگاهی استان قم با اعلام این خبر گفت : متهم از طریق اخذ تسهیلات بانکی، خواستگاری و شرکت در پروژه های تحقیقاتی و ... از 12 نفر مبلغ 10میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود که توسط پلیس آگاهی استان قم دستگیر شد.

 

وی با بیان این که اغلب این کلاهبرداری ها در تهران صورت گرفته است،‌ گفت: متهم دارای چهار فقره سابقه کیفری به اتهام جعل عنوان مشاغل علمی، ارگان های دولتی و ادعای اعمال نفوذ در برخی دستگاه ها است.

 

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: وی عمده سوژه های خود را در فضای مجازی شناسایی و از آن ها کلاهبرداری می کرد که نهایتاً پس از دستگیری به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی استان شد.

 

سرهنگ کرمی گفت:دادیار پرونده شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قم مبنی با تقاضای انتشار تصویر بدون پوشش متهم خواست تا کسانیکه هدف کلاهبرداری های وی قرار گرفته اند با شماره تلفن های 0252182715، 0252182739و 0252182749 پلیس آگاهی استان قم تماس گیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان