//
کدخبر: ۱۳۲۸۷۳ //

قتل مرموز صاحب دفتر ثبت اسناد در تهران / دکتر ماجرا را انکار کرد!

درگیری در یک ساختمان تجاری در تهران منجر به جنایت هولناکی شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

 بهمن ماه سال 96 مأموران پلیس Policeپایتخت از یک درگیری خونین در یک دفتر ثبت اسناد رسمی باخبر و راهی محل شدند. تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که دو سال پیش مرد میانسالی به نام حمید به عنوان فروشنده به خاطر معامله قطعه زمینی در منطقه پاسداران با شخصی به نام رامین به عنوان خریدار اختلاف مالی پیدا کرده است. 

در ادامه مشخص شد که فروشنده معلم نیز بوده است از انتقال سند مالکیت به خریدار طفره رفته و همین موضوع باعث درگیری بین آنها شده است، دراین درگیری صاحب دفتر ثبت اسناد به قتل Murder رسید. 

جسد مقتول در حالیکه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شده بود و روی پله های مجتمع تجاری افتاده بود به پزشکی قانونی منتقل شد. 

قاتل که در محل جنایت Crime حضور داشت توسط ماموران پلیس دستگیر شد و با پرونده قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس قرار گرفت. 

متهم در بازجویی با انکار جرمش مدع شد: در یکی از رشته های علوم انسانی مدرک دکتری گرفتم و مشغول کار شدم تا اینکه تصمیم گرفتم مبلغی از پس اندازم را که حاصل چند سال کار بود زمین بخرم. دو سال قبل از مقتول زمینی به متراژ 250 متر خریدم اما در این مدت او برای انتقال سند کاری نکرد و همین باعث اختلاف و درگیری بین ما شد. تا اینکه روز حادثه Incident قرار بود مقتول کار انتقال سند را انجام دهد اما قبل از رفتن به دفتر خانه این بار با پسر مقتول درگیر شدم. اهمیتی ندادم و در همان دفترخانه منتظر ماندم تا مقتول بیاید که بعد مطلع شدم صاحب دفترخانه به خاطر اتفاقی که برایش افتاده بود به دفترش نمیآید. باور کنید از قتل اطلاعی ندارم و نمیدانم چه کسی او را کشته است.» 

پس از انکار متهم، وکیل مقتول که روز حادثه در محل جرم Crime حضور داشت گفت: «زمان درگیری در محل بودم که مقتول و متهم با هم درگیر شدند. در آن درگیری قصد میانجیگری داشتم که ناگهان خریدار با چاقو یک ضربه به مقتول زد و او از پله ها به پایین پرت شد و فوت کرد.»

با اظهارات شاهد حادثه و بازبینی دوربین های مداربسته متهم لب به اعتراف گشود و گفت: «بعد از اینکه مقتول را با چاقو زخمی کردم از ترس به طبقه بالا رفتم و چاقو را داخل سطل آشغال انداختم. سپس برای رد گم کردن به دفترخانه رفتم تا نشان دهم منتظر مقتول هستم.»

با اعتراف متهم و بازسازی صحنه جرم پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه 4 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز روی میز هئیت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی Judge عبداللهی قرار گرفت. 

با اعلام رسمیت جلسه، نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد سپس اولیای دم با قرار گرفتن در جایگاه درخواست قصاص کردند. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با انکار قتل گفت: «با مقتول اختلاف ملکی داشتیم و حتی کار به دادگاه نیز کشید و در آخر او محکوم شد. به همین خاطر قرار شد مقتول زمین را به نام من بزند اما روز حادثه وقتی در پله های دفترخانه همدیگر را دیدیم او برخورد نامناسبی کرد و به طرفم حمله کرد. همین باعث درگیری شد و در آن درگیری برای دفاع از خودم با چاقویی که همراهم بود یک ضربه زدم که ناخواسته به گردنش خورد.»

متهم در آخر گفت: باور کنید در سقوط Fall مقتول به پایین پله‌ها نقشی نداشتم و خود مقتول به خاطر اینکه تعادلش را از دست داده بود به پایین پرتاب شد. قبول دارم در بازجویی ها دروغ گفتم اما باور کنید در قتل او نقشی نداشتم. 

بعد از دفاعیات متهم وکیل وی در جایگاه قرار گرفت و گفت: «بنا به گزارش پزشکی قانونی که اعلام کرده است 80 درصد علت فوت به دلیل شکسته شدن جمجمه بوده که هنگام سقوط اتفاق افتاده است، بنابراین علت دقیق مرگ مشخص نیست و موکلم ضربه کشنده را نزده است.» 

بنا بر این گزارش، در پایان هئیت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان