//
کدخبر: ۱۳۱۹۳۰ //

حمله هولناک مرد معتاد به طلافروشی پایتخت با اسلحه قلابی ! + جزییات

مرد معتاد که با یک اسلحه وارد طلافروشی شده بود پس از دستگیری مدعی شد صاحب مغازه سرش کلاه گذاشته و برای تسویه حساب آمده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

 هفته گذشته آژیر یکی از طلافروشی های پایتخت به صدا درآمد و به دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری راهی محل شدند. با حضور در طلافروشی آنها مرد جوانی را دیدند که توسط مرد طلافروش و سه نفر از دوستانش دستگیر شده بود.

مرد طلافروش در تحقیقات گفت: با سه نفر از دوستانم داخل مغازه بودیم که مردی با اسلحه کلت کمری وارد مغازه شد. اسلحه را به سمت من گرفت و تهدید کرد که هر چه طلا داخل ویترین است را به او بدهم. درحالی که قصد داشتم طلاهای داخل ویترین را به او بدهم در یک لحظه آژیر هشدار را به صدا درآوردم. با شنیدن صدای آژیر رنگ از چهره دزد مسلح پرید و متوجه شدم که اسلحه ای که در دست دارد قلابی است. به همین دلیل با اشاره به دوستانم، به سمت دزد رفته و او را خلع سلاح کردیم. زمانی که اسلحه اش را گرفتم مطمئن شدم که قلابی بوده است.

دزد مسلح برای تحقیقات در اختیار بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت. اما مرد شیشه ای نه تنها سرقت را قبول نکرد بلکه مدعی شد صاحب مغازه سرش را کلاه گذاشته است.او گفت: چند روز قبل انگشتر و النگوی طلای مادرم را به مغازه طلافروشی بردم و طلافروش تنها یک میلیون تومان بابت این طلاها به من داد. بعد از فروختن طلاها وقتی دوستانم از ماجرا با خبر شدند گفتند مرد طلا فروش سرم کلاه گذاشته است و طلاهایی که به او فروخته ام خیلی گران تر از این مبلغی است که دریافت کرده ام.

من هم به نشانه اعتراض و برای دریافت مابقی پولم چندین بار به مغازه طلافروشی رفتم اما او قبول نکرد. هر چه اصرار کردم بی فایده بود برای همین تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. اسلحه قلابی را تهیه کردم و به مغازه طلافروشی رفتم. با تهدید اسلحه می خواستم پولم را بگیرم که او آژیر خطر را به صدا درآورد و به همراه دوستانش مرا دستگیر کردند.

باتوجه به اظهارات متفاوت دزد جوان، بازپرس بهشتی او را در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار داد تا تحقیقات در رابطه با این موضوع ادامه یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان