//
کدخبر: ۱۲۸۴۸ //

۶خودرو با ۸۷۲ کیلو مواد مخدر توقیف شد

فرمانده انتظامی فارس از توقیف 6 خودرو و کشف 872 کیلو و 250 گرم مواد مخدر در سطح این استان خبر داد.

 6خودرو با 872 کیلو مواد مخدر توقیف شد

به گزارش فرتاک نیوز وبه نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای اخبار و اطلاعات کسب‌شده مبنی‌بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یک خودرو پژو 405 مقادیری مواد مخدر را از سمت جاده مروارید به سمت شهرستان داراب حمل کنند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرارگرفته و اکیپی از مأموران به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با ایجاد ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری موفق شدند خودرو پژو 405 را توقیف و در بازرسی از آن 436 کیلو و 420 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان هنگام کنترل جاده مواصلاتی بندرعباس - لارستان، به یک کامیون کشنده ولوو که در حال حرکت بود مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

گودرزی بابیان اینکه در بازرسی از این خودرو 375 کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: در این مورد یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پاسگاه انتظامی دوگان در شهرستان فسا، ضمن توقیف یک خودرو زانتیا در اطراف روستای زنگنه، 39 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.

وی ادامه داد: در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی شهرستان لامرد پس از کسب خبر و کنترل و بازرسی خودروهای عبوری، به دو خودرو زانتیا (اسکورت) و پژو 405 حامل مواد مخدر مظنون و آن‌ها را متوقف که در بازرسی از خودرو 405، 19 کیلو و 830 گرم تریاک کشف و چهار متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان جهرم یک خودرو پراید را در جاده کمربندی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن 3 کیلو و 500 گرم ماری‌جوانا کشف کردند.

گودرزی تأکید کرد: برخورد با پدیده شوم مواد مخدر و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان