//
کدخبر: ۱۲۷۴۹۳ //

عجیب ترین شگرد کلاهبرداری از عابربانک‌ در تهران!

افرادی که با شگردی مکارانه از عابربانک سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرکلانتر سوم پلیس Police پایتخت دراین‌باره گفت: چندی پیش درپی تماس رئیس یکی از بانک‌های محدوده خیابان شیخ بهایی و اعلام خبر کلاهبرداری، گروه‌های عملیاتی کلانتری ۱۴۵‌ونک، به محل اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

سرهنگ علی کارخانه با اشاره به تحقیقات مأموران در محل گفت: رئیس بانک مذکور به مأموران تجسس مراجعه کرد و گفت زمانی که وارد بانک شدم و دوربین‌های مداربسته را چک کردم متوجه شدم ٢مرد با مسدود کردن دوربین‌های دستگاه عابر‌بانک به برداشت ٢میلیون و ۴۰۰هزار تومان با هشت کارت هدیه بانکی اقدام کرده‌اند اما زمانی که مسئولان حسابرسی بانک برداشت‌ها را بررسی کردند، متوجه شدند که کارت‌ها تمام جعلی است و شماره سریال آن‌ها هک شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات درباره متهمان و نحوه سرقت‌های انجام شده آغاز شد و درنهایت با بررسی‌های میدانی و فنی، خودرو متهمان که در مقابل بانک پارک شده بود شناسایی شد.

کارخانه ادامه داد: با هماهنگی انجام شده از سوی مقام قضایی، این خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و در‌نهایت با ٣سرنشین، متوقف شد و هر ٣تن دستگیر و راهی کلانتری ۱۴۵‌ونک شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، تصریح کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرم Crime خود مبنی بر جعل کارت‌های هدیه بانکی، از چند بانک مختلف اعتراف ‌و اعلام کردند که با هر یک از کارت‌ها مبالغی حدود۳۰۰‌هزار تومان را برداشت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو متهمان نیز ۳۳‌کارت هدیه بانکی به نام‌های مختلف کشف و ضبط شد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۴۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان