//
کدخبر: ۱۲۲۸۵۳ //

این رستوران در بالای شهر تهران برای مردم مشروب می آورد

بر اساس خبرهای منتشر شده سرو مشروبات الکلی برای برخی از مشتریان خاص موجب پلمپ شدن یک رستوران در شمال تهران شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

رستورانی در یکی از مناطق شمالی پایتخت به علت سرو مشروبات الکلی برای مشتریان خاص خود پلمپ شد. در پی گزارشات مردمی از سرو نوشیدنی های الکلی در یک رستوران در شمال تهران بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس با بررسی این گزارش ها اقدام به صحت سنجی اخبار ارسالی کردند. 

بعد از بررسی اولیه و اطمینان از گزارش های رسیده ماموران پلیس متوجه شدند که صاحب این رستوران برای بعضی از مشتریان خود اقدام به سرو مشروبات الکلی می کند.

با توجه به این گزارشات، ماموران پلیس با اخذ دستور قضایی اقدام به بازرسی از این رستوران کرده و نهایتاً موفق به کشف 74 بطری مشروبات الکلی شده و به دنبال آن رستوران مذکور پلمپ می شود.

اخیرآ رستوران هایی در تهران مشغول فعالیت های غیرقانونی هستند و برای جذب مشتری اقدام به ارائه مشروبات الکلی به مشتریان خود می کنند.

امروزه به دلیل افزایش رستوران ها،پرسنل و کارکنان رستوران برای جذب مشتری از انواع و اقسام تبلیغات استفاده کرده تا به نحوی مشتریان بسیاری جذب کرده و خدمات خود را ارائه دهند.

اما رستوران دارهای دیگری نیز هستند که با تبلیغات غیر قانونی و نامعقول و با الگو گرفتن از فرهنگ های غربی که هیچگونه همخوانی با فرهنگ مردم و کشورمان ندارد سعی بر جذب مشتری دارند چنانچه اخیرآ خبرهایی جدید به گوش می رسد که این خبرها حاکی از سرو مشروبات الکلی در بعضی رستوران های تهران می باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان