//
کدخبر: ۱۲۲۴۹۸ //

دختری که رفت نان بخرد و دیگر بازنگشت/ نسترن کجاست+تصویر

تلاش پلیس پایگاه هشتم آگاهی تهران بزرگ در حالی برای یافتن نسترن در جریان است که آخرین سرنخ ها از حضور او در شمال کشور نشان دارد.

دختری که رفت نان بخرد و دیگر بازنگشت/ نسترن کجاست+تصویر
به گزارش فرتاک نیوز،

 مادر این دختر نوجوان با ارائه‌ی عکس دخترش از شهروندان خواستار شد در صورت دیدن او یا پلیس را در جریان موضوع قرار دهند یا با خودش تماس بگیرند. خرداد ماه سال جاری بود که زن جوانی سراسیمه به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران رفت و اعلام کرد دختر نوجوانش مفقود شده و هیچ خبری از او نیست به طوریکه تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است. در ادامه این زن می افزاید: دخترم به نام نسترن دوبار قبل از این نیز از خانه رفته که در هر مرتبه به خانه پدرش در شمال رفته بود اما این بار هیچ خبری از او نیست و تلفن همراهش نیز خاموش شده است.

این زن ادامه داد: دخترم صبح امروز به بهانه خریدن نان از خانه خارج شده و دیگر به خانه بازنگشته‌ است و هیچکس نیز از او خبری ندارد. در ادامه، با تشکیل پرونده فقدانی نسترن در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران به جریان افتاد تا اینکه ردزنی ها در این زمینه مشخص کرد او با خانم میانسالی در شمال ایران آشنا شده و حالا آخرین تلاش ها برای دستیابی پلیس به این زن نیز جریان دارد. در ادامه مادر این دختر نوجوان با درخواست نشر تصویر دخترش خواستار کمک از شهروندان برای یافتن دختر نوجوانش شد. در صورت دیدن او یا داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه با پلیس تماس بگیرید و خانواده نسترن را از نگرانی در بیاورید. همچنین مادر نسترن با اعلام شماره خود به شهروندان خواستار شد در صورت دیدن دخترش با این دو شماره تماس بگیرند تا او نیز سریعا از موضوع مطلع شده و به همراه پلیس اقدامات لازم را انجام دهد: ۰۹۱۲۳۹۵۵۳۲۵ ۰۹۳۵۴۴۳۷۹۸۹

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان