//
کدخبر: ۱۲۰۵۰۰ //

وقتی نازنین زنم را در سفره خانه در شرایط بد دیدم از خود بی خود شدم ! + عکس

مردی که دو سال بعد از زندگی مشترک همسرش را کشته بود با رای قضات دیوان عالی کشور در برابر حکم قطعی قصاص قرار گرفت.

وقتی نازنین زنم را در سفره خانه در شرایط بد دیدم از خود بی خود شدم ! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 شانزدهم فروردین‌ماه سال ۹۵ زن میانسالی هراسان به پلیس Police تماس گرفت و از کشته شدن دختر 35ساله اش به نام نازنین خبر داد.

وی به پلیس گفت :ساعتی پیش با دخترم تلفنی صحبت می کردم که متوجه درگیری او با همسرش رضا شدم. دخترم گوشی تلفن را قطع کرد اما هرچه با او تماس گرفتند دیگر پاسخ نداد.

وی ادامه داد: من که نگران حال دخترم شده بودند مقابل در خانه اش در خیابان نظام آباد رفتم اما هرچه در زدم کسی در را باز نکرد.همان موقع با دامادم تماس گرفتم اما او هم پاسخی نداد. من با کمک همسایه ها در راه باز کردم و با جنازه دخترم روی تختخواب روبه رو شدم.

به دنبال اطلاعاتی که این زن به پلیس داد ماموران به قربانگاه رفتند و با جنازه زن جوان روبه رو شد.پلیس در نخستین گام از تحقیقات به ردیابی شوهر نازنین پرداخت و رضا ۴۰ ساله بازداشت شد.

رضا به قتل Murder همسرش اعتراف و انگیزه جنایت Crime را تلفن و رفت و آمدهای مشکوک همسرش با یک زن مطلقه اعلام کرد.

این مرد در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.درآن جلسه مادر قربانی گفت: دخترم و رضا دو سال بود با هم ازدواج کرده بودند و همیشه با هم اختلاف داشتند .دامادم کار درست و حسابی نداشت و نمیتوانست مخارج زندگی اش را تامین کنند. به همین خاطر نازنین ناچار بود کار کند. همین موضوع باعث شده بود آنها بارها با هم درگیر شوند. حتی دخترم گفته بود رضا چند باراو را تهدید به مرگ کرده است .رضا عمدی دخترم را کشته و به همین خاطر برایش قصاص می خواهم.

سپس متهم روبه ‌روی هیات قضایی ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: از ساعت 9 صبح تا آخر شب به عنوان پیک موتوری کار می کنم اما از پس مخارج زندگی بر نمی آیم.ساعت ۲ بعد از ظهر بود که نازنین از محل کار به خانه برگشت و با هم مشغول خوردن نهار شدیم که مادرش به او زنگ زد.نازنین در حال صحبت کردن با تلفن بود که یکباره عصبانی شد و گوشی تلفن را قطع کرد.او شروع به داد و فریاد کرد و گفت من به پدرش حرف های نامربوط زده ام. هرچه به او گفتم اشتباه می کند قبول نکرد.او فریاد می کشید و ناسزا می گفت.همسرم بوفه خانه را به زمین پرت کرد و همه دکوری ها را شکست. من هم دستم را جلوی دهانش گرفتم تا آرام شود. او را به سمت اتاق خواب کشاندم اما یکباره متوجه شدم بدنش بی حس شده و نفس نمی کشد. من که ترسیده بودم او را روی تختخواب گذاشتم و با موتور فرار Escape کردم.

این متهم ادامه داد: باور کنید من قصد کشتن Killing همسرم را نداشتم .من عاشق او بودم و همه این موضوع را می دانستند.قبلا چند بار به خاطر اینکه با یک زن مطلقه در ارتباط بود و با او به سفره خانه رفته بود درگیر شده بودم .حتی یک بار هم با موتوراو را تعقیب کردم تا بدانم کجا می رود ولی من به نازنین علاقه‌مند بودم .به همین خاطر به او گفته بودم گذشته ها را خاک می کنم تا دوباره زندگیمان را از نو بسازیم.

این متهم به عنوان آخرین دفاع گفت: من انگیزه ای برای کشتن همسرم نداشتم. بعد از قتل هم نامه ای کنار تخت گذاشتم که در آن نوشته بودم بعد از بررسی تماس های گوشی موبایل نازنین خودم را به پلیس معرفی می کنم.که همین کار را هم کردم.

در پایان جلسه هیات قضایی رضا را به قصاص محکوم کرد. دیروز این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان