//
کدخبر: ۱۱۸۷۵۳ //

افشا شده از حادثه دردناک مرگ کودکان در گرجستان؛ فقط برای ۶۵ میلیون تومان ارز دولتی!

خانواده هایشان به قدری شوکه و دردمند بودند که نمی دانستند چگونه باید از زخم عمیق خود سخن بگویند، آنها فقط می توانستند از رویای قد کشیدن فرزندان خود، تنها یک جسد را در آغوش بگیرند!

افشا شده از حادثه دردناک مرگ کودکان در گرجستان؛ فقط برای 65 میلیون تومان ارز دولتی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 قطعا با رسانه ای شدن مرگ دو کودک در رودخانه گرجستان حالا بهتر از این ماجرا و ابعاد تاریک آن مطلع هستید، چرا که با فشار رسانه ای و اقداماتی که از سوی مظنونین صورت گرفت، بیشترین تلاش ممکن برای جلوگیری از پخش این ماجرا انجام شد، اما زخم عمیقی که خانواده های داغدار در آن می سوختند باعث شد تا صدای مظلوم کودکانشان به گوش ملت ایران برسد.

دیگر کار از تاسف خوردن گذشته است و فقط باید حسرت خورد؛ حسرت دو کودکی که در رویای حضور در باشگاه های پرسپولیس و استقلال چمدان هایشان را بستند و دست آخر با کیت سفید کفن به خانه بازگشتند! این زهر کشنده  سود و منفعت طلبی در این فوتبال است که سالهاست بر قلبمان چون یک غده سرطانی ریشه دوانده هر ساله قربانیان خاص خود را می گیرد.

-90149

به طور خلاصه و کاملا موجه، این آکادمی گمنام یزدی، فقط برای دریافت ارز دولتی دست به برگزاری و برپایی اردو زده بود و نه هیچ چیز دیگر! آنها حتی به مدت 5 دقیقه هم برای کودکان عضو آکادمی خود جلسات تمرینی فوتبال را هم برگزار نکرده بودند، چرا که اصلا مربی در کار نبود! آنها فقط یک مترجم و دو زوج که به عنوان مدیران مدرسه فوتبال شناخته می شدند را با خود به همراه داشتند!

از خانواده های بازیکنان در ازای دریافت حداکثر 500 هزار تومان فقط برای دریافت پاسپورت و .. و با پیشنهادی ایده آل، والدین را مجاب به اجازه همراهی فرزندانشان در این اردو کردند تا سود حاصل شده برای دریافت ارز دولتی که به بهانه برپایی اردوی فوتبال توسط مدرسه فوتبال در گرجستان مطرح شده بود، فقط 65 میلیون تومان باشد!

-262049

دیگر نان را در خون زدن بدل به امری بدیهی برای افراد حاضر در فوتبال شده است، چه چیزی می تواند این خسارت بزرگ روحی را به خانواده های قربانیان جبران کند؟ چه چیزی می تواند حتی ذره ای صبر را به آنها اعطا کند؟ جان در برابر چه؟ ثروت؟ 65 میلیون تومان ثروت است؟ جان دو کودک که در آن سوی آب ها در عمق رودخانه ها حبس شد چه؟ فقط برای 65 میلیون تومان ارز دولتی؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان