//
کدخبر: ۸۴۸۵۴ //

ترامپ: می‌خواهم نیروهایمان خارج از سوریه باشند/ اگر عربستان می‌خواهد ما بمانیم هزینه‌اش را بدهد

رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد، زمان خروج نیروهای کشورش از سوریه فرا رسیده اما هنوز در این باره تصمیم نهایی گرفته نشده است و به زودی این تصمیم گرفته می‌شود.

ترامپ: می‌خواهم نیروهایمان خارج از سوریه باشند/ اگر عربستان می‌خواهد ما بمانیم هزینه‌اش را بدهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روسیا الیوم، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: ماموریت اصلی ما رهایی از داعش بود. ما به پایان ماموریتمان نزدیک شده‌ایم و به زودی تصمیمی را با هماهنگی دیگران اتخاذ خواهیم کرد. من می‌خواهم از سوریه خارج شویم و نیروهایمان را به کشورم بازگردانم.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین اعلام کرد که به زودی تصمیمش درباره نیروهای آمریکایی در سوریه را رسما اعلام می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: مداخله آمریکا در سوریه برای واشنگتن هزینه بردار بوده است به خصوص اینکه این مداخله به نفع دیگر کشورها بوده است.

وی به کشورهایی که از این مداخله سود می‌برند اشاره‌ای نکرد.

ترامپ همچنین پیشنهاد داد که عربستان هزینه حضور نیروهای آمریکا در سوریه را پرداخت کند و توضیح داد: ریاض اهتمام ویژه‌ای به این تصمیم ما دارد و من گفته‌ام همانطور که می‌دانید اگر می‌خواهید ما بمانیم پس باید هزینه‌اش را شما پرداخت کنید.

این در حالی است که برت مک‌گورگ، فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف ضد داعش در همایشی در واشنگتن گفت: ما برای مبارزه با داعش در سوریه هستیم. این ماموریت ماست و به پایان نرسیده و باید آن را تکمیل کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان