//
کدخبر: ۸۳۳۲۰ //

بازیگر فیلمهای پورن از تهدید شدن جانش از سوی ترامپ خبر داد

یک بازیگر آمریکایی فیلمهای پورن که چندی پیش از رئیس جمهور آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت با زور به وی شکایت کرد، در مصاحبه ای فاش کرد که در سال ۲۰۱۱ یک نفر جان او را تهدید کرده تا در خصوص رابطه اش با ترامپ سکوت اختیار کند.

بازیگر فیلمهای پورن از تهدید شدن جانش از سوی ترامپ خبر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خبرگزاری رویترز، این بازیگر فیلمهای پورن که به نام استورمی دنیلز که پیش از این درباره رابطه جنسی‌اش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا افشاگری کرده بود، در مصاحبه ای با شبکه سی.بی.اس نیوز آمریکا گفت، در سال ۲۰۱۱ زمانی که با دختر خردسالش در یک پارکینگ بوده یک نفر جان او را تهدید کرده که درباره رابطه اش با ترامپ سکوت اختیار کند.

این بازیگر که نام واقعی‌اش استفانی کلیفورد است در این مصاحبه گفت: زمانی که با دخترم در راه رفتن به کلاس ورزش بودم یک مرد ناشناس به من نزدیک شده و به من گفت: "ترامپ را رها کن و ماجرای او را فراموش کن!"

این بازیگر تصریح کرد: این مرد بعد از آن خم شده و به صورت دختر خردسال من نگاه کرد و گفت:"چه دختر کوچولوی قشنگی! حیف است اگر بلایی سر مادر این دختربچه بیاید!" و بعد از آن محل را ترک کرد.

پیشتر گزارش شده بود که دنیلز در تاریخ ۶ مارس با شکایت از ترامپ گفته است که بر خلاف ادعاهای مطرح شده هرگز توافقنامه ای برای پرداخت حق السکوت به وی نسبت به فاش نکردن ماجرای رابطه میان آنها امضا نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان