//
کدخبر: ۸۱۶۹۹ //

تظارات "جمعه خشم" در فسلطین،به مناسبت ۱۰۰ امین روز صدور تصمیم دونالد ترامپ!

جنبش مقاومت اسلامی حماس از فلسطینیان خواست تا در تظاهرات "جمعه خشم" که به مناسبت ۱۰۰ امین روز صدور تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل برگزار می‌شود، شرکت کنند.

تظارات "جمعه خشم" در فسلطین،به مناسبت ۱۰۰ امین روز صدور تصمیم دونالد ترامپ!
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری البلد، حماس طی فراخوانی از مردم فلسطین خواست امروز(جمعه) پس از اقامه نماز جمعه راهی مناطق مرزی شوند و به مقابله با نظامیان و شهرک نشینان اسرائیلی برخیزند.

این جنبش از تمامی قشرها و گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی خواست تا زمان لغو این تصمیم و به شکست کشاندن توطئه‌ها علیه مساله فلسطین، به فعالیت‌ها و تحرکات اعتراض‌آمیز خود ادامه دهند.

از سوی دیگر سازمان هلال احمر فلسطین شامگاه پنجشنبه از مسمومیت ۲۷ شهروند فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک‌آور و زخمی شدن ۹ تن دیگر در اثر اصابت گلوله‌های مشقی در جریان درگیری‌های شهرک عیزریه در شرق قدس خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در بیانیه سازمان هلال احمر آمده است که در جریان این درگیری‌ها با نظامیان صهیونیست، دو شهروند فلسطینی هم دچار حالت سوختگی شده‌اند.

اراضی اشغالی فلسطین از زمان اعلام تصمیم آمریکا درباره قدس مبنی بر اعلام این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به این شهر در ماه دسامبر گذشته، شاهد درگیری‌های گسترده میان شهروندان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۶۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان