//
کدخبر: ۸۰۷۰۶ //

حمله به نیروهای الحشد الشعبی در جنوب غرب کرکوک عراق

در ادامه حملات تروریستی ماههای اخیر در استان کرکوک در شمال عراق، منابع محلی دقایقی پیش از حمله به نیروهای الحشد الشعبی در جنوب غرب این استان خبر دادند.در ادامه حملات تروریستی ماههای اخیر در استان کرکوک در شمال عراق، منابع محلی دقایقی پیش از حمله به نیروهای الحشد الشعبی در جنوب غرب این استان خبر دادند.

حمله به نیروهای الحشد الشعبی در جنوب غرب کرکوک عراق
به گزارش فرتاک نیوز،

از خبرگزاری سومریه نیوز عراق در حمله با بمب دست ساز به یک گشتی نیروهای الحشد الشعبی در روستای نجاتیه شهرستان الحویجه (55 کیلومتری جنوب غرب کرکوک) یک نفر شهید و شش تن دیگر زخمی شدند.

 

این خبرگزاری جزییات بیشتری از این حمله ذکر نکرده است اما یادآور شده است که مناطق جنوب و غرب کرکوک است مدتهاست شاهد حملات پراکنده بقایای داعش است که در مخفیگاه های منطقه پناه گرفته اند.

 

برغم اعلام پایان نظامی گروهک تروریستی داعش در عراق در اوایل آذرماه جاری، تهدید و حملات عناصر باقیمانده این گروه تکفیری همچنان بویژه در مناطق شرق و غرب این کشور ادامه دارد.

 

از جمله گزارش هایی که ادامه این تهدیدات را نشان می دهد اظهارات هفته پیش 'قطری العبیدی' فرمانده نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) عراق در استان الانبار است که از حضور آزادانه سه هزار تروریست داعشی در نزدیکی منطقه قائم در غرب این استان (غرب عراق) که محل استقرار تعداد زیادی نیروهای آمریکایی است خبر داد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان