//
کدخبر: ۷۶۹۲۴ //

یک گروه تروریستی جدید در سوریه اعلام موجودیت کرد

گروه های تروریستی احرار الشام و نورالدین الزنکی با ادغام یکدیگر گروه تروریستی جدیدی موسوم به «جبهه آزادسازی سوریه» تشکیل دادند.

یک گروه تروریستی جدید در سوریه اعلام موجودیت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 گروه های تروریستی احرارالشام و نورالدین الزنکی یکشنبه شب در بیانیه ای اعلام کردند که به منظور جبران کم کاری های گذشته و تفرقه ای که گروه های تروریستی هزینه آن را پرداخت کردند، تصمیم به تشکیل این گروه جدید گرفته اند. این اقدام احرارالشام و نورالدین الزنکی پس از انتشار اخباری درباره آمادگی گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره) برای حمله به مواضع آنها انجام شد. آنها تهدید کردند که با هر گروهی که هدف به اصطلاح انقلاب را گم و فراموش کرده باشد و راه را اشتباه برود به شدت برخورد خواهند کرد. احرارالشام و نورالدین الزنکی در بیانیه تشکیل گروه تروریستی موسوم به جبهه آزادسازی سوریه افزودند: متحد شده ایم تا سپری برای ملت و انقلاب آنها و تیری در قلب نظام و سنگ بنای نهادهای رسمی و ارتش جدید سوریه باشیم. رسانه های مخالف هم یکشنبه شب اعلام کردند که این دو گروه تروریستی پس از چند ساعت اختلاف برای تعیین سرکرده تشکیلات جدید به نتیجه رسیده اند.

 

گروه های تروریستی احرارالشام و نورالدین الزنکی «جابرعلی باشا» ملقب به «ابوالبراء» را به عنوان سرکرده کل جبهه آزادسازی سوریه (جبهه تحریرسوریا) تعیین کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان