//
کدخبر: ۵۴۹۱۱ //
سناتور آمریکایی:

بازگرداندن ایران به پای میز مذاکره «توهم» است

سناتور دمکرات مجلس سنای آمریکا در مصاحبه اختصاصی خود تصمیم ترامپ برای بازگرداندن مجدد ایران به پای میز مذاکره را توهم خواند.

بازگرداندن ایران به پای میز مذاکره «توهم» است
به گزارش فرتاک نیوز،

«کریس مورفی» سناتور دمکرات و عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در گفتگوی اختصاصی خود با سی ان ان هرگونه تلاش واشنگتن برای کشاندن مجدد ایران بر سر میز مذاکره را «توهم» خواند و عدم پایبندی احتمالی رئیس جمهوری آمریکا به برجام را به منزله ضربه ای بزرگ به واشنگتن دانست.

 

بر اساس این گزارش، مورفی همچنین درباره ادعای ترامپ درخصوص نگرانی از حمایت های ایران از تروریسم و ترویج ناامنی و بی ثباتی در منطقه و همچنین اشتباه دولت سابق آمریکا در انعقاد توافق هسته ای با ایران گفت: سخن رئیس جمهور در خصوص برخی سوء رفتارهای ایران در منطقه صحیح است، اما به نظر من اگر ایران هسته ای شود، این رفتارها بسیار خطرناک تر خواهند شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ایران را از مسیر ساخت سلاح خسته ای خارج سازیم.

 

وی همچنین اعتراف کرد: حقیقت این است که رئیس جمهور قصد اعمال تحریم های یکجانبه علیه ایران را دارد که این مساله ضربه شدیدی به آمریکا وارد خواهد کرد. چراکه ایران با خروج (آمریکا) از توافق به مسیر توسعه بمب هسته ای خواهد رفت.  

 

مورفی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که شرکای آمریکا در توافق هسته ای با ایران، از تصمیم یکجانبه واشنگتن برای خروج از برجام تبعیت نخواهند کرد.

 

 این سناتور دمکرات تاکید کرد: اینکه رئیس جمهور بتواند آنها (طرف ایرانی) را پای میز مذاکره برگرداند با توجه به توانایی ایران در دستیابی به هرآنچه می خواهد، توهم است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان