//
کدخبر: ۵۳۶۸۰ //

رئیس ستاد ارتش پاکستان فردا به افغانستان سفر می‌کند

ژنرال «قمر جاوید باجوا» رئیس ستاد ارتش پاکستان فردا برای دیدار با مقامات افغان و دیدار احتمالی با اشرف غنی به کابل سفر خواهد کرد.

 رئیس ستاد ارتش پاکستان فردا به افغانستان سفر می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

ژنرال «قمر جاوید باجوا» رئیس ستاد ارتش پاکستان فردا یکشنبه در حالی به کابل سفر خواهد کرد که وزیر دفاع آمریکا در سفر به هند، درباره وجود پایگاه‌های تروریستی در این کشور هشدار داده بود.

 

با اینکه جزئیات بیشتری از سفر ژنرال باجوا منتشر نشده است، اما یک مقام پاکستانی که خواست نامی از وی برده نشود به «صدای آمریکا» گفت که رئیس ستاد ارتش پاکستان در سفر به کابل با «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان دیدار خواهد کرد.

 

غنی چند روز پیش در کنفرانس مشترک خبری با ژنرال «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا و «ینس استولتنبرگ» تصریح کرد که افغانستان برای گفت‌وگوی صلح با پاکستان تلاش می‌کند.

 

ماتیس و استولتنبرگ چهارشنبه هفته گذشته در سفری از پیش تعیین نشده به کابل آمدند.

 

رئیس جمهور افغانستان اخیرا نیز در نیویورک تصریح کرده بود که برای پایان یافتن جنگ در افغانستان، کابل نخست باید مذاکرات صلح با اسلام‌آباد را آغاز کرده و پس از آن با طالبان برای ایجاد صلح گفت‌وگو کند.

 

رئیس ستاد ارتش پاکستان در حالی به افغانستان سفر خواهد کرد که اخیرا واشنگتن فشارها بر این کشور را تشدید کرده و اسلام‌آباد را به حمایت از تروریسم متهم کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان