//
کدخبر: ۴۵۴۲۶۹ //

بولتون: بایدن مقصر اصلی حمله ایران به اسرائیل است

جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا با حضور در برنامه زنده یک شبکه آمریکایی بایدن را مقصر اصلی حمله ایران به رژیم صهیونیستی دانست.

بولتون: بایدن مقصر اصلی حمله ایران به اسرائیل است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از نیوزمکس، بولتون مشاور امنیت ملی سابق دولت ترامپ در مصاحبه‌ای شخص بایدن رئیس جمهور آمریکا را مقصر اصلی حمله ایران به رژیم صهیونیستی دانست و مدعی شد: دولت آمریکا از همان ابتدا با حمله حماس به طور قطعی برخورد نکرد و فکر نکرد که این حمله بخشی از عملیات بزرگتر به نام حلقه آتش اطراف اسرائیل خواهد بود.

بولتون در این مصاحبه ادعا کرد که اعتقاد دارد حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی نیروهای آمریکایی را وارد عمل کند و حتی تا خاک ایران پیش ببرد.

مشاور امنیت ملی سابق دولت ترامپ با انتقاد از دیگر شبکه‌های تلویزیونی که ادعا می‌کنند این حمله مهم نیست، گفت: اتفاقا این یک حمله فوق‌العاده گسترده با موشک‌های کروز و بیش از یکصد پهپاد است و این تنها چیزی است که در حال حاضر از آن می‌دانیم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان