//
کدخبر: ۴۵۲۸۶۳ //

هشدار مدودف: جوایز برای کشتن سربازان ناتو در صورت ورود به اوکراین

معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به احتمال اعزام نیروهای ناتو برای نبرد علیه مسکو گفت با تمام نیروهای غربی در اوکراین به عنوان دشمن رفتار خواهد شد.

هشدار مدودف: جوایز برای کشتن سربازان ناتو در صورت ورود به اوکراین

« دیمیتری مدودف » رئیس‌جمهور سابق روسیه که هم‌اکنون به‌عنوان معاون شورای امنیت این کشور فعالیت می‌کند، روز پنج‌شنبه در پیامی خاطر نشان کرد که اگر سربازان ناتو برای مبارزه با نیروهای روسی به اوکراین اعزام شوند، باید جوایزی برای کشتن سربازان ناتو در نظر گرفته شود.

وی در این پیام که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، با انتقاد از حامیان غربی کی‌یف گفت: اگر آن‌ها تصور می‌کنند که اعزام نیروهای خارجی به اوکراین منجر به تشدید خطرناک درگیری‌ها نمی‌شود، جهان را احمق فرص کرده‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد که اگر در نهایت سربازان ناتو به اوکراین برسند، آن‌ها به نقش‌های غیر جنگی محدود نخواهند شد.  

مدودف تصریح کرد: آن‌ها بخشی از نیروهای نظامی خواهند شد که علیه ما می‌جنگند. به همین دلیل است که باید با آن‌ها فقط به عنوان دشمن رفتار شود. ما نباید اسیر بگیریم! برای هر سرباز کشته‌شده ناتو باید بالاترین جوایز داده شود.

بنابر گزارش شبکه راشا تودی، ایده حضور سربازان ناتو در اوکراین بارها توسط «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه مطرح شده و گفته است که «همه گزینه‌ها ممکن است». او با این حال تاکید کرده پاریس چنین برنامه‌ای ندارد.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه در جریان یک مکالمه تلفنی غیر منتظره به سباستین لکورنو،  همتای فرانسوی خود هشدار داد که اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین عواقب فاجعه‌باری برای پاریس خواهد داشت.

مسکو بارها هشدار داده است که استقرار نیروهای ناتو در اوکراین، این ائتلاف را در آستانه درگیری تمام عیار با روسیه قرار می‌دهد.  

همچنین «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه پیشتر هشدار داد که این اقدام، تنها یک گام تا یک جنگ جهانی سوم تمام عیار فاصله دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان