//
کدخبر: ۴۴۴۰۰۵ //

پنتاگون: ما هنوز در حال ارزیابی اتفاقات دیروز هستیم

معاون سخنگوی پنتاگون شامگاه دوشنبه گفت که وزارت دفاع هنوز نمی‌داند نقطه آغاز حمله به پایگاه آمریکا در اردن از کجا بوده است.

پنتاگون: ما هنوز در حال ارزیابی اتفاقات دیروز هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون سخنگوی پنتاگون شامگاه دوشنبه گفت که آمریکا هنوز نمی‌داند نقطه آغاز حملات به پایگاه آمریکا در شمال شرق اردن از کجا بوده است.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، اضافه کرد: «ما هنوز در حال ارزیابی اتفاقات دیروز هستیم».

معاون سخنگوی پنتاگون افزود: «پاسخ به حمله در زمان مناسب انجام خواهد شد و منتظر تصمیم رئیس جمهور هستیم».

رسانه‌ها دوشنبه شب به وقت تهران به جزئیات بیشتری از حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در مرز اردن با سوریه اشاره کردند.

طبق گزارش روزنامه وال‌استریت‌ژورنال پدافند هوایی در پایگاه آمریکایی در اردن پهپاد انتحاری را با هواپیمای خودی اشتباه گرفت.

مقام‌های نظامی آمریکا یکشنبه شب گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکا در اردن کشته و دستکم ۲۵ پرسنل نظامی نیز زخمی شدند. 

سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) یکشنبه شب در بیانیه‌ای تایید کرد که در حمله یک فروند پهپاد به پایگاهی در شمال شرقی اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل این کشور زخمی شدند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تلاش کرد حمله به نیروهای آمریکایی را به گروه‌های تحت حمایت ایران نسبت دهد، اما اذعان کرده که واشنگتن هنوز در حال گردآوری اطلاعات در خصوص این حمله است.

یک مقام آمریکایی یکشنبه شب در واکنش به حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی آمریکا در مرز اردن با سوریه گفت که این حمله لزوما از سوی ایران صورت نگرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۰۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان