//
کدخبر: ۴۲۸۰۱۴ //

پنتاگون: ۲۰۰۰ نظامی آمریکا در خاورمیانه در حالت آماده باش قرار گرفتند

پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد در واکنش به تشدید درگیری بین نظامیان حماس و رژیم صهیونیستی در غزه، 2000 نظامی خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

پنتاگون: 2000 نظامی آمریکا در خاورمیانه در حالت آماده باش قرار گرفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا)  روز سه شنبه اعلام کرد ارتش آمریکا در واکنش به تشدید درگیری بین حماس و رژیم صهیونیستی در غزه، ۲۰۰۰ نظامی خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد، «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده، پرسنل و شماری از یگان‌ها را در «وضعیت آماده باش» قرار داده تا بتوانند به سرعت به وضعیت امنیتی در منطقه خاورمیانه واکنش نشان دهند.

این در حالی است که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه برای نشان دادن حمایت واشنگتن از متحد اصلی خود به فلسطین اشغالی می‌رود. ایالات متحده ۲ ناو هواپیمابر را نیز در منطقه در حمایت از رژیم صهیونیستی مستقر کرده است.

منابع رسانه‌ای همچنین گزارش کردند که همزمان با وخامت اوضاع در غرب آسیا ، تفنگداران دریایی آمریکا زودتر از موعد مقرر رزمایش برنامه ریزی شده با کویت را رها کردند. به گزارش منابع خبری، «آنجلیکا وایت» سخنگوی نظامیان آمریکا در کویت اظهار داشت که تفنگداران دریایی و آمریکا در کویت نیستند. به گفته این سخنگوی ارتش آمریکا، این تفنگداران اکنون نزدیک بحرین هستند.

امروز ۱۱ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد. عملیاتی که تاکنون دست‌کم به کشته شدن ۱۳۰۰ صهیونیست منجر شده و حملات وحشیانه و تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه علاوه بر ویرانی مناطق مسکونی و زیرساخت‌های آن، به اعلام وزارت بهداشت در غزه، به شهادت ۲۸۳۷ نفر و مجروحیت نزدیک به ۱۲ هزار نفر منجر شده است. 

منابع رسانه‌ای همچنین گزارش کردند که همزمان با وخامت اوضاع در غرب آسیا، تفنگداران دریایی آمریکا زودتر از موعد مقرر رزمایش برنامه ریزی شده با کویت را رها کردند. به گزارش منابع خبری، «آنجلیکا وایت» سخنگوی نظامیان آمریکا در کویت اظهار داشت که تفنگداران دریایی و آمریکا در کویت نیستند. به گفته این سخنگوی ارتش آمریکا، این تفنگداران اکنون نزدیک بحرین هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان