//
کدخبر: ۴۳۹۴۲۱ //

مقام رژیم صهیونیستی: اسرائیل توانایی نابودی حماس را ندارد

عوور شلح رییس کمیته خارجی و امنیت دردوره پیشین کنست رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب اعتراف کرده که اسرائیل توانایی نابودی حماس را ندارد.

مقام رژیم صهیونیستی: اسرائیل توانایی نابودی حماس را ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از شبکه المیادین، شلح گفته که اگر عملیات نظامی کنونی تا پایان ماه ژانویه نیز ادامه پیدا کند، هدف این جنگ که نابودی حماس و بازگشت اسراست، محقق نخواهد شد.

مقامات رژیم صهیونیستی از نخست وزیر گرفته تا وزیر جنگ، رئیس ستاد مشترک ارتش و سخنگوی آن از نابودی حماس و بازگشت اسرای صهیونیستی می‌گویند، اما در عمل ضربات مهلکی را از نیروهای مقاومت دریافت کرده است.

گرشون هکوهین سرلشکر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز سه‌شنبه شب به تمجید از جنبش حماس پرداخته و آن را یک ارتش مبدع و بسیار منحصر به فرد خوانده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از این فرمانده ارشد رژیم صهیونیستی آورده که تشکیل حماس براساس شرایط سخت نوار غزه و جنگ دشوار بوده است.

از سوی دیگر اسحاق بریک سرلشکر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به تمجید از استحکام تونل‌های حماس پرداخته است.

وی افزود: صحبت‌های مقامات ارتش اسرائیل و تحلیلگران را باور نکنید. هیچ راه حلی برای تونل‌های حماس وجود ندارد. تعداد نیروهای حماس که به دست نیروهای ما کشته شده‌اند، بسیار کم هستند. آنطور که سخنگوی ارتش و تحلیلگران ادعا می‌کنند یشتر کشته و مجروحان ما به خاطر بمب‌ها و موشک‌های ضد زره حماس هستند که آن‌ها را هدف قرار داده‌است.

وی گفت: کاملا واضح است که سخنگوی ارتش و مسؤولان ارشد امنیتی و نظامی می‌خواهند جنگ را بعنوان یک پیروزی بزرگ به تصویر بکشند. ایجاد تصویر پیروزی قبل از اینکه حتی به تحقق اهدافمان نزدیک شویم، ممکن است بسیار آسیب زننده باشد.

وی ادامه داد: نابودی تونل‌های حماس سال‌ها طول خواهد کشید و منجر به کشته شدن تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها می‌شود. افسرانی که در غزه می‌جنگند گفته‌اند هرگز ممکن نیست مانع این شد که حماس جنبش خود را بازسازی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان