//
کدخبر: ۴۳۹۳۴۸ //

۲ کشته و ۴۷ زخمی؛ آخرین آمار اسرائیل از تلفات خود در۲۴ ساعت گذشته

ارتش رژیم اسرائیل اذعان کرد که طی 24 ساعت گذشته، 2 نظامی کشته و 47 نظامی دیگر این رژیم در حملات رزمندگان فلسطینی در غزه زخمی شده‌اند.

2 کشته و 47 زخمی؛ آخرین آمار اسرائیل از تلفات خود در24 ساعت گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) در هشتاد و یکمین روز جنگ غزه به کشته شدن ۲ نظامی و زخمی شدن ۴۷ نظامی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته اذعان کرد، آماری که با ملاحظات و سانسور شدید منتشر می‌شود.

به نوشته الجزیره، ارتش اسرائیل اعلام کرد که یکی از کشته‌ها افسر و دیگری سرباز بوده و همراه آن‌ها چهار نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

در این راستا گردان‌های عزالدین القسام نیز خبر داد که دو تانک مرکاوای ارتش اسرائیل را با موشک الیاسین ۱۰۵ در شرق اردوگاه «البریج» در مرکز غزه هدف قرار داده است.

یک نفربر ارتش اسرائیل نیز در شمال شرق اردوگاه البریج هدف قرار گرفت و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

عزالدین القسام همچنین خبر داد که اقدام به منفجر کردن یک تونل کرده که نظامیان اسرائیلی داخل آن بودند؛ در این انفجار هشت نظامی اشغالگر کشته و زخمی شدند.

گروه نظامی «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز خبر داد که درگیری شدیدی میان رزمندگان این گروه با نظامیان اشغالگر در شرق و شمال خان یونس جریان دارد.

طبق آخرین آمار اعلامی رژیم اشغالگر، از تاریخ هفت اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۴۹۱ نظامی این رژیم به دست رزمندگان فلسطینی کشته شده‌اند. این آمار در شرایطی است که رسانه‌های اسرائیلی از نظارت شدید ارتش این رژیم در امر ارائه آمار تلفات خبر می‌دهند.

از سوی دیگر روزنامه هاآرتص امروز با انتشار یادداشتی به قلم «لهلیل شوکن» درباره ناکامی ارتش اسرائیل در غزه نوشت که «هر روز اضافی در حمله زمینی، شکست را عمیق‌تر خواهد کرد».

این تحلیلگر اسرائیلی با تاکید بر اینکه «از دل شکست هیچ دستاوردی خارج نخواهد شد»، افزود: «ما طی این حمله به هیچ‌کدام از اهداف اعلام‌شده ارتش از جمله بازگرداندن اسرای خود نرسیدیم».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان