//
کدخبر: ۴۲۴۴۳۳ //

ژنرال عالی رتبه ارتش آلمان به دلیل سوء رفتار جنسی برکنار شد

رسانه‌های آلمانی از برکناری یک ژنرال عالی رتبه ارتش این کشور به اتهام سوء رفتار جنسی خبر دادند.

 ژنرال عالی رتبه ارتش آلمان به دلیل سوء رفتار جنسی برکنار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، بر اساس یک گزارش رسانه‌ای، تعلیق یک ژنرال عالی رتبه ارتش آلمان در آخر هفته به دلیل اتهامات آزار و اذیت جنسی صورت گرفت.

هفته نامه اشپیگل گزارش داد، سرلشکر "مارکوس کورچیک" به دلیل اینکه به گفته یکی از سربازان زن در یک مهمانی بر خلاف میل وی سعی کرده او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دهد از مسئولیت خود برکنار شد. این حادثه در حاشیه مسابقات Invictus Games برای سربازان معلول در دوسلدورف رخ داد.

روز شنبه، کارستن بروئر، بازرس کل ارتش آلمان کورچیک را از مسئولیت خود به عنوان رئیس مرکز فرماندهی داخلی ارتش آلمان برکنار کرد. وزارت دفاع آلمان ابتدا در پاسخ به سوالی درباره دلایل این اقدام هیچ اطلاعاتی ارائه نکرد. یک سخنگو گفت که این وزارتخانه به طور کلی در مورد تصمیمات پرسنل اظهار نظر نمی کند.

به گزارش هفته نامه «اشپیگل»، وزارت دفاع آلمان بعدازظهر شنبه این حادثه را به پارلمان آلمان اطلاع داد. اکنون این پرونده به صورت داخلی بررسی خواهد شد. بر اساس گزارش ها، شخص کورچیک به درخواست «اشپیگل» در این باره پاسخ نداده است.

به گزارش هفته نامه "اشپیگل"، وزارت دفاع آلمان تازه در ابتدای ماه سیاست جدیدی را در مورد نحوه برخورد با موارد آزار جنسی در ارتش آلمان تعیین کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان